جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف کالاهای احتکار شده 30 میلیارد ریالی در شهرستان ساری و دستگیری متهم در این ارتباط خبر داد.
کد خبر: ۶۴۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ 24 August 2018

ایسنا، «حسن مفخمی شهرستانی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مقابله با قاچاق کالا و احتکار کالاهای مصرفی، برخورد با اخلالگران در نظام اقتصادی، در جهت توسعه و ارتقای تعامل با اداره صنعت و معدن و تجارت در پی کسب خبری مبنی بر احتکار کالا توسط فردی در سطح شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی با شناسایی متهم به احتکار کالا به نام «الف – ق» که اقدام به دپوی لوازم خانگی و عدم عرضه و فروش آن برای مدت طولانی و غیرمجاز کرده بود، این فرد را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: با شناسایی محل دپوی کالا، مأموران پلیس آگاهی با همکاری مسئولان تعزیرات حکومتی استان و نماینده اداره صنعت معدن و تجارت از انبار کالا بازدید کردند که در نتیجه موفق شدند، اقلام زیادی از کالا شامل یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا، لباسشویی، تلویزیون ال ای دی ، ظرفشویی، اجاق گاز، مایکروفر و ... را کشف کنند.

مفخمی ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را 30 میلیارد ریال برشمرد و افزود: برابر دستور مقام قضائی همه کالاها در انبار پلمب شد و با تشکیل پرونده قضائی، اقدامات لازم و مقتضی برای عرضه و توزیع کالاها در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و احتکار کالاهای مصرفی و مورد نیاز مردم، افزود: احتکار و قاچاق کالا پدیده شومی است که به اقتصاد کشور ضربه شده و موجب افزایش بیکاری و اخلال در اقتصاد کشور می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار