دبیر بیست و دومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: مهلت ارسال اثر در بخش طراحی پوستر جشنواره به دبیرخانه تمدید نمی‌شود.
کد خبر: ۶۴۸۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴ 22 July 2015
دبیر بیست و دومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: مهلت ارسال اثر در بخش طراحی پوستر جشنواره به دبیرخانه تمدید نمی‌شود.

به گزارش فارس؛ شهرام کرمی اظهار کرد: هنرمندان حوزه گرافیک و طراحی پوستر تا پایان دوم مردادماه جاری برای ارسال طرح پوستر به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان فرصت دارند.

وی با اشاره به استقبال مناسب هنرمندان از بخش ارسال پوستر بیان کرد: مهلت ارسال اثر به مسابقه پوستر جشنواره بیست و دوم تمدید نخواهد شد.

دبیر بیست و دومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان خاطر نشان کرد: هنرمندان گرافیست باید پوسترهای پیشنهادی خود را با توجه به شعار جشنواره «بچه‌های امروز، تماشاگران خلاق» و مضامین جشنواره شامل اخلاق و سنت اسلامی، فرهنگ اصیل ایرانی، خانواده، نشاط و امید در فضای جامعه و نسل آینده، برای شرکت در مسابقه ارائه کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس فراخوان هیچ‌گونه محدودیتی در ارائه تعداد اثر وجود ندارد و لازم است که طرح‌های ارسالی در ابعاد 50 در 70 طراحی و فرستاده شود.

کرمی افزود: هنرمندان گرافیست اثر ارائه شده را باید به صورت فایل tiff cmyk 300dpi روی لوح فشرده به همراه تصویر A4 رنگی ارسال کنند.

دبیر بیست و دومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان تاکید کرد: هنرمندان و گرافیست‌ها اگر برای طراحی پوستر از طرح خاصی الهام گرفتند آن را در ارسال به دبیرخانه در کنار مشخصات خود عنوان کنند.

وی افزود: اثر برگزیده به عنوان پوستر بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان منتشر خواهد شد و مبلغ 10 میلیون ریال نیز به عنوان جایزه به طراح اهدا می‌شود.

گفتنی است، بیست و دومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مهرماه سال جاری به دبیری شهرام کرمی در همدان برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار