معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت:‌ استعدادیابی رشته‌های رزمی برای شناسایی ظرفیت‌های استان در این رشته‌ها در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷ 25 July 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محمدرضا برادران در آئین اختتامیه مسابقات جام بین‌المللی کاراته اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل ظرفیت‌های بسیار عظیمی در رشته‌های رزمی دارد که در صدد هستیم با برگزاری فستیوال‌ها و استعدادیابی رشته‌های رزمی توسعه رشته‌های ورزشی کاراته، تکواندو، جودو و ووشو را در اردبیل را رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه مسابقات جام بین‌المللی کاراته اردبیل در حد بسیار مطلوب و ویژه‌ای به میزبانی ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار شد، گفت:‌ تیم کاراته اردبیل در این مسابقات با استفاده از مربیان و ورزشکاران کاربلد توانست مقام نخست را به خود اختصاص دهد که این امر قابل تقدیر و تحسین است.

برادران بیان کرد:‌ مهمترین اولویت اداره کل ورزش و جوانان استان توسعه ورزش‌ها رزمی به ویژه جودو، تکواندو، ووشوو کاراته در رده‌های سنی پایه است که با برنامه‌ریزی‌های اساسی در صدد هستیم این رشته‌ها را در استان توسعه دهیم.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد:‌ ورزش‌های رزمی یکی از ورزش‌های پرمدال در مسابقات ورزشی محسوب می‌شود و ما باید در این راستا سرمایه‌گذاری ویژه‌ای داشته باشیم تا بتوانیم در این حوزه حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم که استان اردبیل امسال در مسابقات رزمی به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته است.

وی با اشاره به برگزاری المپیاد کشتی نونهالان در اردبیل افزود: این المپیاد با حضور یک هزار ورزشکار نونهال کشتی‌گیر در حد بسیار مطلوبی برگزار شد و بعد از این المپیاد ورزشکاران در رده‌های سنی پایه به تیم ملی راه یافتند.

برادران اظهار کرد:‌ اداره کل ورزش و جوانان استان در ایام تعطیلات تابستان برای توسعه ورزش‌های پایه در رشته‌های مختلف برنامه‌ریزی اساسی دارد تا دانش‌آموزان بتوانند با حضور در مدارس ورزشی اوقات فراغت خود را پر کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار