فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به تسهیلات اشتغالزایی بیان کرد: کلیه دستگاه‌ها تنها ۳ ماه فرصت برای جذب تسهیلات اشتغالزایی به ویژه اشتغالزایی روستایی دارند که باید از این فرصت باقیمانده برای جذب حداکثری تسهیلات به نحواحسن استفاده کنند.
کد خبر: ۶۷۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ 25 October 2018
کریم حمیدوند از جذب ۳۸ درصدی سهم اعتبارات استانی این شهرستان از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

به گزارش ایسنا،حمیدوند در کمیته برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: کل اعتبارات شهرستان اسدآباد در سالجاری از محل اعتبارات استانی شامل نفت‌وگاز، ارزش‌افزوده و متوازن ۲۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده که از این میزان اعتبار تاکنون ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان معادل ۳۸.۷۸ درصد تخصیص داشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان اسدآباد رتبه سوم استان را در تخصیص اعتبارات از محل استانی دارد، بر پیگیری در راستای جذب و تخصیص حداکثری سهم شهرستان از اعتبارات استانی امسال توسط دستگاه‌های دولتی تأکید کرد.

حمیدوند خاطرنشان کرد: سال آینده دستگاه‌هایی که در جذب و تخصیص هر فصلی از سهم اعتبارات استانی خود عملکرد قابل قبولی نداشته باشند، برای آنان اعتباری نخواهیم گذاشت و اعتبار این دستگاه‌ها با جابجایی به دستگاه‌هایی که عملکرد بالایی داشته‌اند، اختصاص می‌یابد.

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه با اشاره به ۲ روستای خنداب و قاسم‌آباد اسدآباد نیز یادآور شد: شرکت گاز استان همدان تعهد داده که این ۲ روستا در سال آینده گازکشی شوند.

وی یادآور شد: با توجه به فضا، جاده، طبیعت بکر و ... پیشنهاد محور گردشگری شدن خنداب و قاسم‌آباد برای مصوب شدن به مونسان رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور داده شده که در صورت تحقق این دو روستا به محور گردشگری تبدیل خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار