سرپرست فرمانداری یزد تأکید کرد:
سرپرست فرمانداری یزد با اشاره به نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در افزایش خلاقیت کودکان گفت: لازم است كانون پرورش فكري كودك و نوجوان در حوزه باورهاي اجتماعي و خلأهای فرهنگي نقش‌آفرینی داشته باشد .
کد خبر: ۶۷۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳ 10 November 2018

«عباس حيدري» در جریان دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بابیان اين‌كه شکل‌گیری ساختار فكري و فرهنگي نسل جوان و نوجوان به عنوان آینده‌سازان و مديران آتي بايد اصولي و اساسي باشد، اظهار کرد: كانون پرورش فكري كودك و نوجوان مركزي مهم براي انديشه ورزي، خلاقيت، تفکر بوده و ضروري است اين مركز موردتوجه همگاني قرار گيرد.

وي استرس زدايي و دوري از فعالیت‌های تک‌بعدی را از ویژگی‌های ديگر كانون فكري برشمرد و افزود: كودكان امروز بر يكديگر و جامعه اثرگذاري بالايي دارند و كانون به‌واسطه آموزش‌های فراگير می‌تواند به‌صورت غیرمستقیم اثرات مثبتي بر تمام جامعه داشته باشد.

سرپرست فرمانداری یزد در ادامه با اشاره به اهميت افزايش فعالیت‌های كانون استان در حوزه‌های فرهنگي و اجتماعي گفت: لازم است كانون پرورش فكري كودك و نوجوان در حوزه باورهاي اجتماعي و خلأهای فرهنگي نقش‌آفرینی داشته باشد.

«سیدحسین پیغمبری» مديركل كانون پرورش كودك و نوجوان استان يزد نيز بابیان برخي ویژگی‌های مركز استان اظهار كرد: كانون پرورش فكري كودك در مسيري گام نهاده كه روزبه‌روز پيشرفت كرده است.

وی اهميت جايگاه و نقش تأثیرگذار اين مركز بر جامعه هدف خود را يادآور شد و از آمادگي انعقاد تفاهم‌نامه كانون پرورش فكري استان با فرمانداري يزد به عنوان بازوان فكري و اجرايي فرهنگي خبر داد.

پیغمبری در ادامه بابیان اين‌كه اين كانون توان هدف‌گذاری و اجراي برنامه‌های مدت در حوزه كودك و نوجوان را دارد از خيرين و واقفان خواست: تا با ايجاد فرهنگ‌سرا و موزه ظرفيت اين مركز را در خدمت‌رسانی بيشتر به جامعه هدف ارتقا دهند.

گفتني است؛ كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان يزد با فعالیت‌های چهل‌وسه گانه خود در 24 مركز به دانش آموزان خدمت‌رسانی می‌کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار