رئيس پليس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان پاوه، افزایش استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی را باعث وارد آمدن آسيب های جدی به جوانان و نوجوانان عنوان کرد.
کد خبر: ۶۷۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ 10 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس؛شهریار کریمی رئيس پليس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان پاوه، اظهار داشت: افزایش استفاده از اینترنت بویژه شبکه های اجتماعی و استفاده از بازیهای رایانه ای این روزها به رغم استفاده های مفیدی که دارد در صورت استفاده نادرست، آسيب های جدی برای جوانان و نوجوانان بهمراه خواهد داشت.

وی افزود: باتوجه به گستردگی و نفوذ روزافزون اینترنت، شبکه های اجتماعی و خصوصا بازی های رایانه ای در زندگی کودکان، نوجوانان و جوانان، دشمنان این مسیر را برای نفوذ و تغییر در عقاید و افکار قشر نوجوان و جوان ما انتخاب کرده اند.

کریمی در ادامه بیان داشت: این بحث بسیار جدی است، اطلاع و بینش و درک مناسب نوجوانان و جوانان ما بایستی بالا رود، اکثرا از خطرات و مضرات این فضا بی اطلاعند.

رئیس پلیس پیشگیری شهرستان پاوه در پایان با معرفی تعدادی از سایت ها و افرادی که تحت تاثیر آنها دچار مشکلات و اسیب هایی شده اند تصریح کرد: فضای سایبر آسیب های جدی درحوزه های روحی، اخلاقی، جسمی تغییر نگرشی و تربیتی وارد می نمایند باید با تامل و درایت بیشتری به آن نگریست.

 

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار