کد خبر: ۷۵۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰ 10 August 2015
به گزارش خبرنگار مهر، در حاشیه افتتاح خوابگاه هندبال که امروز دوشنبه در محل این فدراسیون واقع در مجموعه ورزشی انقلاب انجام شد، نصرالله سجادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این خوابگاه چند سال بلااستفاده بود اما مسئولان فدراسیون طی یک ماه گذشته با صرف زمان و هزینه لازم آن را بازسازی و به روز کردند و به طور خیلی کامل برای استفاده از ملی پوشان این رشته آماده شده است.

وی تصریح کرد: افتتاحیه این سالن از اتفاقات خوب برای ملی پوشان هندبال خواهد بود به خصوص اینکه این خوابگاه در نزدیک سالن تمرین آنها قرار دارد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان همچنین در رابطه با رقابتهای هندبال نهاد ریاست جمهوری که به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد، تاکید کرد: این برای نخستین بار است که رقابتهایی در این سطح برگزار می شود و ابتکار خیلی خوبی هم از طریق فدراسیون هندبال به حساب می آید. برگزاری چنین رقابت هایی یکی از راه های خوبی برای استعداد یابی به حساب می آید برای برگزاری این رقابت ها که شرکت کنندگان زیادی در آن حضور دارند وزارت ورزش هم همکاری لازم را با فدراسیون هندبال داشته است.

وی با تاکید بر اینکه از محل برگزاری مسابقات هندبال جام ریاست جمهوری در مشهد بازدید کرده است گفت: فکر می کنم این رقابتها همزمان در ده سالن پیگیری شود. مسئولان مشهد امکانات خوبی برای این رقابتها پیش بینی کرده اند. طی نشستی هم که با ستاد برگزاری مسابقات داشتم در جریان آخرین وضعیت برای این رقابتها قرار گرفتم ضمن اینکه استانداری مشهد هم برای میزبانی مسابقات بیشتر اعلام آمادگی کرده است.

نصرالله سجادی در بخش دیگری از گفتگو با خبرنگاران در رابطه با انتخابات تیروکمان و اینکه آیا زمان مجمع انتخاباتی این فدراسیون به خاطر اساسنامه آن که هنوز مورد تایید هیات وزیران قرار نگرفته، با نظر وزارت ورزش تعیین می شود یا خیر، گفت: موضوع اساسنامه مربوط به سالهای قبل است و نیاز به بررسی نیست. آنچه مسلم است مسئولان فدراسیون تیروکمان در هماهنگی با وزارت ورزش زمان ثبت نام از کاندیداها را تعیین کردند. به طور حتم زمان مجمع نیز با نظر وزارت ورزش مشخص می شود.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه با توجه به اینکه حضور شجاعی در فدراسیون تیروکمان غیرقانونی است، امکان دارد برگزاری مجمع فدراسیون تیروکمان در اولویت کار نظارت ورزش قرار بگیرد، گفت: به طور حتم به این موضوع توجه داریم و آن را در اولویت قرار خواهیم داد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر که در رابطه با اسپانسر پرسپولیس مطرح شد و همچنین خبرهای منتشر شده در رابطه با اقدام سرپرست این باشگاه برای تامین نیاز مالی سرخپوشان از محل اعتبارات صندوق حمایت از قهرمانان و پیش کسوتان ورزشی، اظهار داشت: بهتر است در رابطه با اسپانسر پرسپولیس از سرپرست باشگاه پیگیری لازم را داشته باشید چون وی همراه با اعضای هیات مدیره پیگیر موضوع هستند و فکر می کنم به همین زودی تکلیف اسپانسر مشخص شود. من خیلی در جریان نیستم.

وی همچنین در رابطه با وضعیت اسپانسر استقلال و اینکه گفته می شود به خاطر عدم پرداخت های به موقع شاهرخ سبک دست امکان ایجاد تغییراتی در اسپانسر وجود دارد گفت: امیدوارم مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

سجادی در پایان در مورد تعداد اعضای هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال و اینکه احتمال افزایش تعداد آنها وجود دارد یا نه، گفت: فعلا که هیات مدیره هر دو تیم ۷ نفره است اما اضافه شدن عضو جدید بلامانع خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار