بازرس ویژه مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان:
تابناک: بازرس ویژه مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت: با وجودی که طی سالهای گذشته آمار سرقت از سیم‌های مسی برق در اصفهان بسیار بالا بود اما تعداد این نوع سرقت‌های امسال کاهش داشته است.
کد خبر: ۷۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸ 11 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، مهدی علی اکبری ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: با توجه به سرقت سیم های مسی، سعی کردیم که سیم های آلیاژی برق را جایگزین این نوع سیم ها کنیم.

وی بیان داشت: تلفات برق در بخش فنی و غیر فنی به ۸ درصد می‌رسد که در حدود ۵ درصد از تلفات در بخش غیر فنی انجام می گیرد.

بازرس ویژه مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان تصریح کرد: شهر اصفهان در میزان تلفات برق در سطح کشور رتبه سوم را دارا است.

وی افزود: امسال با توجه به اطلاع رسانی خوبی که در حوزه مدیریت مصرف صحیح برق انجام شد و اصلاح فرهنگ مدیریت مصرف در مشترکان، پیک مصرف را بدون هیچ مشکل و خاموشی پشت سرگذراندیم.

علی اکبری خبر از تبدیل شهر اصفهان به گالری بزرگ مدیریت مصرف برق داد و گفت: استفاده از آثار هنری به ویژه آثار هنری بصری تاثیر به سزایی در برقراری ارتباط با مردم دارد به ویژه وقتی سخن از اطلاع‌رسانی و آموزش مبانی فرهنگی به میان می‌آید به یقین این نقش موثرتر است.

وی اعلام کرد: در این راستا شركت توزیع برق شهرستان اصفهان به منظور آگاهی بخشی به شهروندان طی سالهای پیاپی نسبت به برگزاری جشنواره سراسری كاریكاتور مدیریت مصرف برق اقدام کرده است.

بازرس ویژه مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت: به دنبال برگزاری چند دوره جشنواره كاریكاتور مدیریت مصرف برق و تجمیع تعداد زیادی آثار زیبا و قابل توجه با این موضوع، همواره تلاش شده است تا از طرق مختلف این آثار برای عموم به نمایش گذاشته شود.

وی تصریح كرد: به غیر از برپایی نمایشگاه در گالری‌های مختلف سطح شهر و در محل خانه فرهنگ مدیریت مصرف برق اصفهان این آثار در قالب بروشور، فلش‌كارت‌های تبلیغاتی و پوستر به دست شهروندان رسیده است.

علی اکبری اضافه کرد: در اقدام اخیر طی هماهنگی صورت گرفته با شهرداری اصفهان و كمیته فرهنگ شهروندی، آثار كاریكاتور مدیریت مصرف برق در ایستگاه‌های اتوبوس سطح شهر اصفهان نصب شده و جذابیت این آثار و زیبایی آنها در حدی است كه به نظر می‌رسد این اقدام فضای فرهنگی و اطلاع‌رسانی موثری با رویكرد مدیریت مصرف برق در بین شهروندان اصفهانی ایجاد کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار