با پیشنهاد تابناک صورت میگیرد :
پیرو پیشنهاد خبرنگار تابناک مبنی بر برگزاری نمایشگاهی از تولیدات ملی و محصولات با کیفیت ایرانی جهت آسودگی خاطر حجاج و رونق تولید ملی، اکنون اولین نمایشگاه "سوغات حجاج" ویژه زائرین حج تمتع سال ۹۸ در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۵۷۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 27 June 2019

حامد دارابی مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: این نمایشگاه که برای اولین بار در استان برگزار می‌گردد، با پیشنهاد حج و زیارت، خبرگزاری تابناک و با همکاری سازمان صمت و شرکت بین المللی نمایشگاه‌های استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال "رونق ملی" و به منظور جلوگیری از خروج ارز از کشور و رونق تولیدات ملی، این نمایشگاه از روز ۱۰ الی ۱۳ تیرماه در "سالن زاگرس" نمایشگاه‌های بین المللی استان واقع در پارک شاهد برگزار می شود.

دارابی تصریح کرد: در این نمایشگاه سوغات ویژه حجاج نظیر پوشاک، پارچه و منسوجات، خشکبار و ... با تخفیفات ویژه توسط تولیدکنندگان داخلی ارائه خواهد شد.

به گفته دارابی، نمایشگاه ویژه "هفته حج" نیز همزمان با این رویداد و در همان مکان دایر خواهد بود.

مدیر حج و زیارت استان در پایان خاطرنشان کرد: امید است با برگزاری این نمایشگاه، حجاج محترم کرمانشاه و استان‌های همجوار نسبت به خرید سوغات مورد نیاز خود اقدام و با کوله باری سبک در ایام حج فقط به انجام مناسک و معنویات حوزه حج بپردازند.

به گزارش خبرگزاری تابناک، استان کرمانشاه در حج ۹۸ دارای ۷ کاروان شامل ۳ کاروان اهل سنت و ۴ کاروان اهل تشیع با حضور ۱۰۰۰ زائر از روز ۳۰ تیرماه به حج مشرف خواهند شد.

 

اینجا بخوانید : http://www.tabnakkermanshah.ir/fa/news/754549

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار