عابدی فرماندار و رئیس شورای مبارزه بامواد مخدرخوی گفت : مبارزه با مواد مخدر باید بصورت علمی انجام بگیرد و بهره گیری از ظرفیت پایان نامه های دانشجویی از موثرترین عوامل مبارزه با موادمخدر می باشد .
کد خبر: ۷۵۸۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲ 29 June 2019


به گزارش خبرنگارتابناک آذربایجان غربی از خوی سید محمد عابدی فرماندار شهرستان خوی ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) و روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت : مبارزه با مواد مخدر باید بصورت علمی انجام بگیرد و بهره گیری از ظرفیت پایان نامه های دانشجویی از موثرترین عوامل مبارزه با موادمخدر می باشد .

عابدی به همجواری کشور ایران با کشورهای افغانستان و پاکستان اشاره کرد و افزود : همجواری با این کشورها و از سوی دیگر نقش وسیع تهاجم فرهنگی و اجتماعی از سوی دشمنان نظام از طریق نفوذ و هجوم نرم سبب گردیده است اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان ها جایگاه ویژه ای را در عرصه آسیب های اجتماعی در سطح کشور به خود اختصاص دهند.

️فرمانار خوی در ادامه با بیان اینکه در راه مبارزه با مواد مخدر هزاران شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است به تحمیل خسارت ها و پیامدهای ناشی از مصرف مواد مخدر در ابعاد مختلف به کشور اشاره نموده و افزود: خسارتهای اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و سیاسی از جمله خسارت ها و پیامدهای ناشی از مصرف مواد مخدر در کشور می باشد.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خوی علمی کردن مبارزه با مواد مخدر را ضروری دانست و گفت : انجام پژوهش و تحقیقات لازم در خصوص وضعیت شیوع مصرف مواد مخدر و اعتیاد، شناسایی عوامل موثر در اعتیاد، ارزیابی اقدامات صورت پذیرفته در امر مبارزه و بهره گیری از ظرفیت پایان نامه های دانشجویی کارشناسی ارشد و دکترا از موثرترین عوامل در مبارزه مواد مخدر می باشد.
️عابدی در ادامه بر سر لوحه قرار دادن قوانین و همچنین سیاست های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب در خصوص مبارزه با مواد مخدر برای مسئولان تاکید نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار