قائم مقام دبیر ستاد احیای اصفهان:
تابناک: قائم مقام دبیر ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: حجاب موضوعی فرهنگی است و باید با کار فرهنگی گسترش یابد.
کد خبر: ۷۷۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳ 16 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام مجتبی اخوان روز شنبه در جلسه ستاد احیای شهرستان شهرضا افزود: در موضوع بی حجابی نباید پلیس و قوه قضاییه را دخیل کرد و نیاز نیست به شکل پلیسی وارد مسائل فرهنگی شد بلکه می طلبد تا مسئولان فرهنگی در این زمینه با تدبیر عمل کنند.
وی ضمن انتقاد از فعالیت بعضی از شوراهای امر به معروف شهرستان ها گفت: ستاد های احیای مستقر در شهرستان ها باید نظارت قوی بر شوراهای امر به معروف داشته باشند.
قائم مقام دبیر ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان اظهار داشت: در برخی از بخش ها دچار بحران فرهنگی هستیم و اخلاق و تربیت به سمت نزول حرکت کرده است.
حجت الاسلام اخوان گفت: فعالیت مسئولان فرهنگی در شهرها باید شبانه روزی باشد و همه مسئولیم و باید توجه کنیم که شرایط خوبی وجود ندارد و بحران فرهنگی محرز است.
وی اضافه کرد: وظیفه این ستاد رسیدگی به وظایف سایر کارگروه ها و شوراها نیست و باید به وظیفه اصلی خود برسد.
حجت الاسلام اخوان توجه به وجود بازار اسلامی در جامعه، سیاست گذاری هیاتهای مذهبی، توجه به مردم در ادارات و برخورد با رشوه، جلوگیری از بی بند و باری و تبعیض و گسترش فرهنگ رزق حلال را بخشی از مهمترین وظایف ستاد احیا بر شمرد.
وی وجود تذکر لسانی در جامعه را از ضروریات خواند و گفت: در این میان نباید از تذکر لسانی به مسئولان غافل شد.
قائم مقام دبیر ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر اصفهان گفت: آمران به معروف باید در کلاس ها و دوره های ویژه شرکت کنند.
حجت الاسلام اخوان تصریح کرد که امر به معروف باید توأم با مهر و محبت باشد و از افراد دستگیری کرد نه اینکه در صدد مچگیری باشیم.
حجت الاسلام اخوان با اشاره به شرایط منطقه ای ایران گفت: به برکت اهل بیت، ولایت فقیه و وجود سربازان گمنام امام زمان(عج) امنیت خوبی در کشور حاکم است.
وی در بخش دیگری از سخنانش در باره آنچه عوام فریبی برخی از کاندیدای مجلس آینده خواند، گفت: نیاز است تا ستاد احیا وارد عمل شود و افکار عمومی را روشن کند.
اخوان افزود: ستاد احیا باید در جهت ارتقاء سطح بینش سیاسی مردم فعالیت کند.
شهرضا در جنوب استان اصفهان قرار دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار