تابناک: فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: با توجه به نزدیکی ایام آخر سال شاهد ارائه تقاضاهای زیادی از سوی زندانیان برای اخذ مرخصی هستيم که لازم است اداره زندان شهرستان و نیز دستگاه قضایی حساسیت بیشتری برای لغو مرخصی مجرمان خطرناک داشته باشند.
کد خبر: ۷۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵ 24 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ حمید امیرخانی در نشست خبری با موضوع پیشگیری از جرم سرقت، تعامل دو سویه خبرنگاران و قوای امنیتی را سبب افزایش آگاهی عمومی وکاهش آمار جرایم دانست و اظهاركرد: یکی از مهمترین عواملی که پلیس را در انجام وظایف خود یاری می‌رساند افزایش فرهنگ عمومی در حوزه پیشگیری از جرایم است.

وی در ادامه از کاهش 10 درصدی ارتكاب به جرم سرقت در شهرستان شهرضا خبر داد و افزود: شهرستان شهرضا جزء 10 شهر پالوت استان در حوزه اتخاذ تدابیر امنیتی در کاهش آمار این جرم است.

فرمانده انتظامی شهرضا با اشاره به افزایش شمار گشت‌های نظارتی پلیس در ایام تعطیلات پایان سال گفت: متاسفانه بخش قابل ملاحظه‌ای از جرایم سرقت به دلیل اهمال و بی توجهی مال باختگان انجام شده است.

امیرخانی تصریح‌کرد: یکی از جرایمی که شاهد افزایش آمار آن در ایام آخر سال و در محل‌های شلوغ هستیم "کیف قاپی" از خانم‌ها است که توجه به نکات ایمنی می‌تواند نقش قابل ملاحظه‌ای در کاهش آمار آن داشته باشد.

وی در ادامه افزود: در تمامی ایام سال به ویژه در ايام نوروز منازل مسکونی خالی از سکنه سارقان را وسوسه می‌کند از همین جهت اختفای اموال در محل‌های امن و تقویت ایمنی و حفظت منازل می‌تواند از این موارد جلوگیری کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار