پلیس راه ۵۰ باب پاسگاه پیش ساخته بتونی پلیس راه تیپ تا نیمه سال آینده احداث می‌شود که با در نظر گرفتن عملیات محوطه‌سازی و دیوارسازی اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه اجرای پروژه می‌شود.
کد خبر: ۷۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷ 20 August 2015
به گزارش تابناک یزد سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با استفاده از روش‌های نوین احداث پاسگاه‌های پیش ساخته بتونی پلیس راه را در دستورکار دارد. این سازمان به همین منظور با یک پیمانکار برای احداث ۵۰ باب پاسگاه پلیس راه تیپ قرارداد بست که اجرای این پروژه بزودی آغاز می شود.

کارهای مقدماتی پروژه انجام شده و طرح‌هایش هم به تصویب پلیس رسیده است. البته به گفته داود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ابتدا سه باب پاسگاه پلیس راه به صورت آزمایشی ساخته می شود تا پس از ارزیابی و رفع نقوص احتمالی٬ اجرای بقیه پروژه ادامه یابد و تکمیل شود.

این روند در سال‌های آینده ادامه می‌یابد تا پاسگاه‌های مورد نیاز احداث شود، البته در همین قالب ساختمان برخی پاسگاه‌های پلیس راه موجود که فرسوده شدند یا برخی دیگر که درون شهر قرار گرفتند و از موقعیت مناسب برخوردار نیستند نوسازی می‌شوند. حسن کار آن است که پاسگاه‌های پلیس‌راه در سراسر ایران با کیفیت یکسان ساخته می‌شوند.

کشاورزیان معاون وزیر راه  و شهرسازی در توضیح این موضوع گفت: قرارداد احداث ۵۰ باب پاسگاه پیش ساخته بتونی پلیس راه تیپ به طور یک‌ساله است و احتمالا تا نیمه سال آینده طول می‌کشد. مبلغ این قرارداد نزدیک ۵۶ میلیارد تومان است که البته فقط مربوط به ساخت پاسگاه است و عملیات محوطه سازی و دیوار سازی به صورت جداگانه انجام می‌شود که فکر می‌کنم مجموعا بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان باید برای ساخت پاسگاه‌ها هزینه شود./
نظر شما
نام:     
ایمیل یا سایت:     نمایش ایمیل شما
نظر شما:*     
    

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار