نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه مسوؤلان و مربیان مدارس باید پیشگام در احیای فریضه نماز باشند، گفت: دعوت به نماز به مهارت نیاز دارد و با امر و نهی میسر نخواهد شد.
کد خبر: ۸۰۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷ 25 November 2019
 
 

به گزارش تابناک ایلام ؛  حجت‌الاسلام و المسلمین اله‌نور کریمی‌تبار  در پنجمین اجلاس استانی نماز در مجتمع امور تربیتی ایلام افزود: نقش اولیا و مربیان و خانواده‌ها در دعوت دانش‌آموزان به نماز مهم و تاثیرگذار است و همانگونه که به تحصیل اهمیت می‌دهند باید مسائل معنوی آنها نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مسئو لان باید الگوی مردم در اقامه فریضه الهی و واجب نماز باشند، اظهار داشت: مسوؤلان باید از فرصت خدمتگزاری به مردم استفاده کرده و آنرا بدرستی انجام دهند.

وی یادآور شد: مسوؤلان به شکرانه این فرصت خدمتگزاری باید تلاش کرده و در کنار ارایه خدمت، برای احیای اقامه نماز نیز تلاش و اهتمام داشته باشند.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه دشمن تلاش خود را برای دین زدایی جامعه بکار گرفته است، گفت: هدف دشمن ایجاد فاصله بین نسل جدید و معنویات است تا با به انحراف کشاندن آنها به اهداف شوم خود برسد.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار با تاکید بر احیای فریضه نماز افزود: تمامی مسوؤلان باید در این زمینه اهتمام داشته باشند چرا که اگر ارتباط انسان با خدا بواسطه نماز برقرار شود بسیاری از مشکلاتی که دامن‌گیر جامعه است رفع خواهد شد./م

برچسب ها: امام جمعه ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار