رئیس اتاق اصناف شهرضا:
تابناک: رئیس اتاق اصناف شهرستان شهرضا گفت: نمایشگاه فروش بهاره شهرستان شهرضا با حضور اصناف مختلف شهرستان از ۱۴ تا ۲۲ اسفند در این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹ 25 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، ابراهیم سبزواری ظهر امروز در جمع رسانه‌های گروهی، با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره در شهرضا اظهار داشت: با هدف تنظیم بازار و دسترسی آسان به کالاهای تاثیرگذار نمایشگاه بهاره در شهرضا برگزار می‌شود.

وی افزود: در نمایشگاه بهاره شهرضا کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در شب عید در قالب 90 غرفه نمایشگاهی به معرض فروش گذاشته می‌شود.

رئیس اتاق اصناف شهرضا خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه محصولاتی چون کیف و کفش، آجیل و خشکبار، مواد شوینده، گوشت و مرغ دولتی، روغن و برنج و دیگر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم با هدف جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و تنظیم بازار عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: زمان برنامه‌ریزی شده برای برگزاری نمایشگاه بهاره در شهرضا از روز چهارشنبه 14 اسفند لغایت جمعه 22 اسفند در کارخانه نوین، فرهنگ‌سرای شهید همت در صبح و عصر برگزار می‌شود.

سبزواری با بیان اینکه اجناس ارائه شده در نمایشگاه بهاره با تخفیف 5 تا 10 درصدی ارائه می‌شود، اظهار داشت: یک اکیپ بازرسی مستقر در نمایشگاه بر کالاهای عرضه شده نظارت می‌کند و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نمایشگاه به اکیپ بازرسی مستقر در نمایشگاه اطلاع‌رسانی کنند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار