حیدرپور:
تابناک: نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: توافق نامه هسته‌ای موافقان و مخالفانی دارد، اما برخی افراد تلاش دارند با عناد و دشمنی با این اقدام برخورد کنند.
کد خبر: ۸۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 23 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، عوض حیدرپور امروز (شنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا اظهار کرد: مقام معظم رهبری در مقابل معاندان امضای توافق نامه هسته‌ای ایستادگی کردند.

وی افزود: به عقیده ما طرح برجام در مجلس لازم نبود، زیرا این مسئله یک اقدام بلند مدت است، اما از آنجا که امریکایی‌ها سخن از طرح آن در کنگره به میان آوردند، مسئله طرح برجام در مجلس شورای اسلامی مطرح شد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: البته ورود مجلس در مواردی مثل الحاق به پروتکل الحاقی ضروری است و یا در مسائلی مثل چگونگی بازدید از مراکز نظامی، رهبر معظم انقلاب به عنوان فرمانده کل قوا تصمیم گیری می‌کنند.

حیدرپور تاکید کرد: در هر حال امضای توافق نامه هسته‌ای خطرات جدی از سر راه ما برداشت و اقدام قابل توجهی از سوی تیم دیپلماتیک ایران بود.

وی با انتقاد از روند صدور مجوزهای تاسیس کارگاه‌ها و کارخانجات گفت: زمانی که یک سرمایه گذار به دنبال ایجاد بازار کار برای جوانان شهرستان است باید با نهایت دلسوزی کار او دنبال شود و از بهانه تراشی‌های بی مورد در کار او خودداری شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار