مدیر آب‌ و فاضلاب روستایی سمیرم:
تابناک: مدیر امور آب‌ و فاضلاب روستایی سمیرم گفت: 48 روستای شهرستان سمیرم با مشکل تأمین آب شرب مواجه هستند.
کد خبر: ۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱ 26 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس ، محمدعلی محلوجی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان سمیرم با اشاره به وجود 103 روستای بالای پنج خانوار در این شهرستان، اظهار کرد: 67 روستای شهرستان در قالب بیش از پنج هزار نفر جمعیت تحت پوشش شبکه آبرسانی است که مابقی روستاها درگیر تعیین تکلیف متولیان شبکه‌های آب روستایی است.

وی افزود: روستاهای رهیز، سرباز، بارندعلیا، شیبانی، ماندگان، عرب‌شاه و دیلی در قالب 773 خانوار در بخش‌های دناکوه و پادنا با هماهنگی بخشداری در حال پیگیری برای نصب کنتور هستند که تحت پوشش شبکه آبرسانی آبفای روستایی قرار گیرند.

مدیر امور آب‌ و فاضلاب روستایی سمیرم به ارائه گزارش از وضعیت تامین آب شرب روستاها پرداخت و گفت: 48 روستای شهرستان دچار وضعیت بحران هستند که برای حل مشکلات تامین آب این روستاها نیاز به 4 میلیارد و 790 میلیون تومان اعتبار است.

وی از آبرسانی سیار به پنج روستای سمیرم در تابستان گذشته خبر داد و اضافه کرد: با توجه به وضعیت بحران آب، 17 روستای شهرستان نیاز به آبرسانی سیار دارد.

محلوجی به تشکیل پنج اکیپ حوادث در شهرستان سمیرم اشاره کرد و افزود: به منظور آماده‌باش در مواقع اضطراری و بحرانی دو اکیپ در بخش وردشت و سه اکیپ نیز در بخش‌های مرکزی، دناکوه و پادنا مستقر و فعال است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار