استاندار فارس در ششمین همایش مقررات ملی ساختمان در شیراز:
استاندار فارس در ششمین همایش مقررات ملی ساختمان در شیراز پس از اشاره به این موضوع که دوستان نباید به مردم خیانت کنند و گول منافع دنیوی را بخورند و نظارت را ادامه دهند،از درد رانندگان شهر گفت و افزود:جاده های قبل از انقلاب هنوز پابرجاست در حالی که این روزها پس از گذشت 2 سال از ساخت جاده ای،شاهد ناهموار بودن آن هستیم.
کد خبر: ۸۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷ 26 February 2015
به گزارش تابناک فارس:در این همایش استاندار فارس سید محمد احمدی ضمن بردن جهت صحبتهایش به سمت مراقبت و نگهداری از ساختمان افزود:مردم از جامعه ی مهندسین توقع دارند که با تدبیر و جدی گرفتن کار،شاهد خسارات کمتری باشند.
وی همچنین ادامه داد ما جاده هایی داریم که قبل از انقلاب بدست مهندسین خارجی ساخته شده است و با وجود ترددهای بسیار زیاد انواع خودروها بر روی آن هنوز پابرجا مانده اند،این حرف سیاسی نیست بلکه یک ضرورت است،زیرا امروزه وقتی جاده ای ساخته میشود پس از گذشت یکی دو سال از ساخت آن،درهم میشکند و پر از ناهمواری می شود.

دوستان ما نباید بخاطر منافع دنیوی به مردم خیانت کنند و دست از نظارت پس از ساخت بردارند.
محمد احمدی همچنین ادامه داد:تمام ساختمانها و پل ها جزو ثروت های ملی به شمار می آیند و نباید با سست سازی و کم دوام سازی این ثروت را به هدر دهیم.
استاندار ضمن اشاره به تاریخ پر افتخار ایران در معماری و سرآمد شمردن استان فارس در این هنر،اظهار داشت:برخی از پل هایی که اکنون در شیراز از آن استفاده می کنیم،زمانی ساخته شده اند که نه مقررات ساختمان وجود داشت و نه معادلات فنی مهندسی؛اما می بینیم که هنوز پا برجا و استوارند.
وی در پایان صحبت هایش به میهمانان گفت:ای کاش می توانستید کاخ اردشیر ساسانی در شهرستان فیروزآباد را از نزدیک ببینید که هنوز قسمتهای عمده آن باقی مانده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار