کد خبر: ۸۴۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴ 27 August 2015
هنرمندان خودشان نیز به این مسئله واقف هستند که توان رقابت با ستارگان جهان را ندارند و به همین دلیل نیز از پیشکسوتان فوتبال دعوت کردیم.

طرفداری-حسین یاریار درباره آخرین اخبار از بازی تیم ستارگان ایران با تیم ستارگان جهان اظهار داشت: "ما روز گذشته (چهاشنبه) چندین جلسه هماهنگی برای برگزاری مطلوب این بازی داشتیم که نتایج خوبی نیز در آنها حاصل شد. سه بازیکن تیم ستارگان جهان دیشب به ایران آمدند و سایر نفرات نیز بامداد جمعه وارد کشورمان خواهند شد تا آماده دیدار عصر جمعه شوند."

وی افزود: "تیم ستارگان جهان در طول سال چندین بازی خیرخواهانه در نقاط مختلف جهان برگزار می‌کند که بازی فردا نیز یکی از همین دیدارهاست."

مدیرعامل باشگاه هنرمندان در پاسخ به این سؤال که «چرا به رغم دعوت باشگاه هنرمندان از تیم ستارگان جهان، تیم منتخب ایران را پیشکسوتان فوتبال تشکیل می‌دهند؟»، گفت: "درست است که باشگاه هنرمندان هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این مسابقه را انجام داد، اما از همان روز اول اعلام کردیم که تیم ستارگان ایران به میدان خواهد رفت، نه فقط هنرمندان. درست است که هنرمندان آمادگی خوبی دارند، اما باید به حریف نیز نگاه کرد. بر همین اساس نیز هنرمندان کشورمان می‌دانند که توان رقابت با ستارگان جهان را ندارند و خیلی نیز در این مسئله توقع ندارند."

یاریار ادامه داد:" تیم ستارگان جهان از بازیکنان بزرگی همچون کارلوس، سالگادو، فیگو و ... تشکیل شده که پیشکسوتان ایران نیز ممکن است به آن ببازد. ما نمی‌خواستیم که ایران پس از برگزاری این مسابقه و با یک شکست سنگین پژمرده شود و به همین دلیل از فوتبالیست‌ها دعوت کردیم. ضمن اینکه باید به اصل موضوع برگزاری این مسابقه یعنی خیریه بودن آن توجه کرد."

به نقل از تسنیم، وی با دعوت از مردم برای حضور در استادیوم آزادی گفت:" توقع دارم 150 هزار نفر به ورزشگاه آزادی بیایند و ما را در این نیت خیرخواهانه یاری کنند. امیدوارم مردم ایران نشان بدهند که با توپ فوتبال نیز می‌توان به خدا رسید."

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار