وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تلاش دولت تسهیل شرایط بیمه روستاییان و عشایر است تا این قشر از خدمات بیمه ای، بیشتر بهره مند شوند. به گزارش خبرنگار تابناک اردبیل علی ربیعی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های گازرسانی اردبیل در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت ارایه خدمات بیشتر به روستاییان گفت: ...
کد خبر: ۸۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ 28 August 2015
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تلاش دولت تسهیل شرایط بیمه روستاییان و عشایر است تا این قشر از خدمات بیمه ای، بیشتر بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار تابناک اردبیل علی ربیعی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های گازرسانی اردبیل در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت ارایه خدمات بیشتر به روستاییان گفت: پوشش بیمه ی روستاییان و عشایر در کشور رضایت بخش نیست.

وی بیان کرد: از نظر فرهنگی نیز باید برنامه های مختلفی در راستای تشریح فواید بیمه برای روستاییان انجام شود تا این قشر با آگاهی و رغبت بیشتر برای پوشش بیمه ای خود اقدام کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای بیمه خدمات درمانی همگانی در کشور گفت: وضعیت بیمه ای 35 میلیون نفر در کشور تثبیت شده و برای 10 میلیون نفر نیز دفترچه خدمات درمانی در قالب بیمه سلامت صادر شده است.

ربیعی از تلاش دولت برای رفع مشکلات و تورم در جامعه خبر داد و گفت: دولت سیاست های رفاهی منسجمی دارد که گروه های پایین جامعه را از فرصت های برابر با سایر اقشار بهره مند سازد.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز 175 هزار کودک بازمانده از تحصیل شناسایی شده و نسبت به بررسی علت بازماندن از تحصیل و کمک به ادامه تحصیل آنها اقدام شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح مسکن اجتماعی و حمایتی در آینده نزدیک گفت: در قالب این طرح علاوه بر تامین مسکن نیازمندان، به بهسازی و نوسازی بافت فرسوده و منازلی که با روش های غیر اصولی ساخته شده نیز توجه خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار