در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه شهرستان آمل با توزیع ۶ هزار و ۸۰۰ بسته کمک معیشتی بین آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا آغاز شد.
کد خبر: ۸۴۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷ 07 May 2020

در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه شهرستان آمل با توزیع ۶ هزار و ۸۰۰ بسته کمک معیشتی بین آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا آغاز شد.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان آمل عصر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: این رزمایش در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا با شعار " همه باید همدل و همراه باشیم" آغاز شده است و بسته های معیشتی توسط خیرین فراهم شده از توسط ناحیه ها و پایگاه های مقاومت بسیج توزیع می شود.

مهدی فلاح با بیان اینکه مرحله دوم توزیع بسته های معیشتی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) از عصر امروز آغاز شد و تا فردا شب ادامه خواهد داشت گفت: ارزش ریالی بسته های معیشتی اهداء شده به طور میانگین حدود ۲۵۰ هزار تومان می باشد است.

جانشین فرمانده سپاه آمل ادامه داد: در این مرحله ۶ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان میان نیازمندان و افرادی که در اثر بیماری کرونا دچار آسیب شغلی و معیشتی شدند توزیع می شود می شود.

فلاح با بیان اینکه هدف گذاری شهرستان آمل برای رزمایش کمک مومنانه توزیع حدود ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی است گفت: بالغ بر پنج هزار بسته معیشتی نیز در طی دو مرحله در شب شهادت امام علی (ع) و عید فطر توزیع خواهد شد.

گفتنی است در مرحله اول این رزمایش نیز در شهرستان آمل ۶ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی در شب اول ماه مبارک رمضان توزیع شد.

دربحران کرونا و تعطیلی برخی از مشاغل، تعداد زیادی از خانواده ها از جمله خانواده زندانیان نیازمند دچار آسیب اقتصادی شدند و رهبر معظم انقلاب برای جبران آن دستور اجرای رزمایش کمک مومنانه را از نیمه شعبان تا پایان ماه مبارک رمضان داد.

رزمایش مواسات یا همان کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور در استان مازندران با تاکید بر لزوم توجه به فرهنگ تقسیم شادی در دوران بحران کرونا در ۲۴ فروردین ماه با هدف جهش خیراندیشی برای کمک به خانواده های نیازمند آغاز شد.

در این رزمایش قرار است با شناسایی افراد نیازمند و افراد خسارت دیده در بحران کرونا طی سه مرحله درماه مبارک رمضان،بسته های معیشتی به صورت یکپارچه توزیع شود.

در حال حاضر طبق آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل در ۲۴ ساعت گذشته ۹۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و هم اکنون ۴۱۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های مازندران بستری هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار