نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: دو نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث فرهنگی برای ماجراهای اخیر استان و همچنین بررسی عزل مدیرکل میراث کرمانشاه در استان حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۹۲۲۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷ 09 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،ابراهیم عزیزی در حاشیه تجمع اعتراضی نسبت به تولید فیلم‌ها و عکس‌های مبتذل در تکیه معاون‌الملک کرمانشاه با اشاره به حضور دو نماینده در کرمانشاه از طرف وزیر میراث فرهنگی، اظهار داشت: با وزیر میراث فرهنگی که صحبت کردم قرار شد افرادی که اعزام می‌کنند تام‌الاختیار باشند و اختیار عزل نیز داشته باشند.

وی عنوان کرد: قرار بر این شده است این افراد به وظیفه خود عمل کنند که نوکری امام حسین (ع) هرچه بیشتر در این شهر که از دیرباز به اهل‌بیت (ع) ارادت داشته و زبانزد خاص و عام بوده است ادامه داشته باشد و بتوانیم به وظیفه شرعی خود عمل کنیم.

عزیزی با اشاره به اینکه همه چیز ما از انقلاب امام حسین (ع) است،گفت: وقتی پیامبر عظیم‌الشأن می‌فرمایند: «حسین از من و من از حسین هستم» پس انقلاب ما نیز حسینی است و تمام شعارهای انقلاب شعار‌های امام حسین (ع) بوده است.

عزیزی گفت: همه کارهای ما برای نوکری امام حسین (ع) است و هیچکس نمی‌تواند با این موضوع بازی کند و هر کس مرتکب این اشتباه شود زمین می‌خورد یعنی خدا او را زمین می‌زند.

وی افزود: نوکرهای امام حسین (ع) همیشه سرزنده هستند و افتخار ما خدمت به نوکرهای امام حسین (ع) است و این پرچم همیشه برافراشته و پاینده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار