شماری از پرستاران بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر روز شنبه خواستار تجدید نظر در میزان پرداخت مبلغ کارانه در ایام شیوع ویروس کرونا شدند.
کد خبر: ۹۲۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲ 12 December 2020

رئیس هیات مدیره نظام پرستاری شهرستان بوشهر گفت: کارانه جدا از اضافه کار و براساس درآمد بیمارستان به پرستاران و پزشکان پرداخت می‌شود.

ابراهیم ابراهیمی در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه از اسفند سال گذشته تاکنون بیمارستان شهدای خلیج فارس بعنوان بیمارستان مرجع و به مرکز کرونا تبدیل شده است این بیمارستان درآمد لازم برای پرداخت کارانه را ندارد.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه مشکل کاهش درآمدهای بیمارستانی تنها مختص استان بوشهر نیست در همین راستا رئیس سازمان برنامه و بودجه اعتباری به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این خصوص اختصاص داد تا بیمارستان‌ها از این محل کارانه پرستاران و کادر درمان را تا پایان مهر ۹۹ پرداخت و تسویه کنند.

ابراهیمی اضافه کرد: تا پیش از این شرایط مبلغ کارانه به صورت میانگین حداقل ۵۰۰ هزارتومان بود اما رقم پرداختی تا پایان خرداد ماه بسیار کم بوده است.

وی یاد آور شد: پرداخت این مبلغ کم باتوجه به سختی کار و شرایط پیش آمده مورد نارضایتی پرستاران بیمارستان شهدای خلیج فارس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار