کد خبر: ۹۴۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲ 14 September 2015
استاندار تهران گفت: سهم استان تهران از مسكن مهر، 327 هزار واحد بوده که بيش از 230 هزار واحد تحويل شده است و از اين تعداد 15 هزار واحد داراي مشکل آب، برق و گاز است.

سيدحسين هاشمي افزود: مسکن مهر مشکلات زيادي داشت و دولت يازدهم تصميم گرفت با وجود همه مشکلات آن را به اتمام برساند. کمبودهاي سايت‌هاي مسکن مهر در بخش دسترسي مناطق، کلانتري‌ها، مساجد و مدارس بوده است.

وي ياد آور شد: براي تسهيل تکميل و واگذاري واحدهاي مسکن مهر مقرر شد وام مسکن مهر از 25 ميليون تومان به 30 ميليون تومان افزايش يابد. هاشمي با بيان اين که با اين روند تا پايان امسال و سال آينده تعهدات استان تهران در تحويل واحدهاي مسکن مهر به پايان مي‌رسد، افزود: ‌15 هزار واحد مسکن مهر تا يک ماه آينده آماده بهره برداري مي‌شود.

استاندار تهران گفت: ‌وام مسکن مهر در ابتدا 20 ميليون تومان بود که در مرحله نخست 25 ميليون تومان و در مرحله ديگر با پيشنهاد من به هيات دولت به 30 ميليون تومان افزايش يافت.

وي با اشاره به تکميل مدارس سايت‌هاي مسکن مهر استان تهران همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد تاكيد كرد:‌ پارسال با مشکلاتي در تکميل مدارس مسکن مهر مواجه بوديم که امسال مشکلات جدي تر است، بر اين اساس همه دستگاه‌هاي اجرايي مسئول، با ابتکار خاص خود مشغول حل اين معضل هستند تا رفع شود و اميدواريم تا سال آينده مشکل تامين فضاي آموزشي واحد‌هاي مسکن مهر استان حل شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار