معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه ۴۱ شهید سرافراز و ۳۰ جانباز به یادگار از عملیات آزادسازی خرمشهر دارد.
کد خبر: ۹۶۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 24 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، به نقل از فارس، سرهنگ انوری معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه با تبریک سالروز حماسه عظیم سوم خرداد، فتح خرمشهر، اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن سوم خردادماه سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان به عنوان مسؤول کمیته نیروهای مسلح و فرماندهان سپاه شهرستانی به‌عنوان دبیر برگزاری؛ یک سری مراسمات را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار دارند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ها از پنجشنبه هفته گذشته آغاز شده است، افزود: اولین برنامه با عنوان بزرگداشت حماسه سوم خرداد با حضور فرماندهان و مدیران رده‌های نیروهای مسلح در استان با سخنرانی حجت‌الاسلام سعیدی مسئول دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا و با حضور افتخاری امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حسینه ثار‌الله در روز پنجشنبه برگزار شد.

معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: در روز جمعه فرمانده‌هان سپاه شهرستانی به‌عنوان دبیر برنامه‌ها، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه بودند.

وی برنامه‌های امروز را در تکریم از خانواده شهدا و جانبازان، عطرافشانی و غباررویی مزار شهدا، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی و هنری با موضوع «خرمشهرها» خلاصه کرد و افزود: استان کرمانشاه ۴۱ شهید سرافراز و ۳۰ جانباز به یادگار از عملیات آزادسازی خرمشهر دارد.

وی به تولیدات رسانه‌ای و پخش از شبکه استانی زاگرس اشاره و بیان کرد: امروز به مناسبت آزادسازی خرمشهر ساعت ۱۱، همزمان در سطح شهر کرمانشاه و شهرستان‌ها راه‌اندازی کاروان خودرویی و پخش سرودهای انقلابی را خواهیم داشت.

وی با اشاره به افتتاح خانه عالم در کرانچی شهرستان کرمانشاه، ادامه داد: به همین مناسبت طی روزهای آینده ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار