آیت الله مصطفی علما:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع اپیدمی کرونا تا کنون چندین مرحله کمک های مومنانه در استان برگزار شد که این کمک ها و رزمایش ها باعث اتحاد و همدلی بیشتر مردم می شود.
کد خبر: ۹۶۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 02 June 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه آیت الله مصطفی علما در مراسم تجليل از خيرین رزمایش کمک های مؤمنانه بسيجيان ادارات،کارخانجات و اصناف سپاه حضرت نبی اکرم(ص) اظهار کرد:امروز ایران به عنوان یک کشور مقتدر در دنیا مطرح و یکی از دلیل تحریم ها همین است.

وی خاطر نشان کرد:امام راحل طوری برنامه را تنظیم کرد که همه جا دفاع از اسلام و محرومان مد نظر باشد اسلام  سرافراز همه جا توانمند است.

آیت الله علما افزود: محاسبه کنیم ببینیم کجا بودیم و الان کجاییم امروز در منطقه بعنوان یک قدرت بزرگ مطرح شدیم و کجا ما گمان می کردیم روی موشک ها بنویسند قاسم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: مقام معظم رهبری تذکر داد که هر رئیس حمهوری بیاید سر کار باید جوانان، بیکاری و ضعفا را در نظر بگیرد .

وی تاکید کرد: هر وقت در کشور اجتماعی داشتیم دشمن عقب نشینی کرد و این به خاطر حضور مردم و پشتبانی از  نظام است که دشمنان نمی توانند هیچ کاری بکنند.

امام جمعه  کرمانشاه تصریح کرد: اگر بگوییم انتخابات نماییم این جفا است ولی نباید سفره مردم ضعیف باشد ولی این را در نظر بگیرید ۸ سال ۶٠ کشور با ما جنگید،ولی پیروز میدان جوانان و سزبازان قهرمان ایران بودند باید بگویم ما اتم نمیخواهیم اما هر زمان که بخواهیم و اراده کنیم می سازیم.

وی گفت: امروز را در نظر بگیریم دنیا درباره ی ما چه می گوید؟ یکی از سیاست های امام این بود که مقدرات کشور را به دست خود ما داد ، در سراسر دنیا کدام کشور است در ۴۲ سال حدود ۴٠ انتخابات داشته باشد؟ باید به این توجه کرد،امام در سن ۸٠ سالگی امد حکومت تشکیل داد، این چه نفوظی دارد؟ اینگونه ایستاد و همه ی مشکلات را تحمل کرد و امروز یکی از دشمنان در کشور ما جولان نمی دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: بله سختی هایی هم داریم اما همه دارند کمک می کنند سفره های مردم تا جایی که ممکن  است نباید خالی بماند.

وی افزود: در روز رای گیری نباید با صندوق رای قهر کنیم ، کدام کشور است که مشکل نداشته باشد؟ همه مشکل دارند ،ما امروز در دنیا می درخشیم،امروز اقتدار ،موشک داریم، ما دفاع می کنیم، روز قدس داریم اینها سرافرازی است برای ما کشور ما  ثروتمند و غنی است

آیت الله علما ابراز کرد: ایران یک کشور مقتدر و با توان است با  دیدن اینها متوجه می شوید کجا نشستیم و کجا هستیم.

وی  خاطر نشان کرد: این پوشش های مومنانه بسیار کارساز بود و شما در همه مراحل کمک و از سابق هم همینطور مردم هم دارند کمک می کنند خداوند برکت به شما بدهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار