بازیکن سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا می گوید در لحظه ورود به زمین آزادی، حس حضور در بازی های لیگ قهرمانان اروپا را داشتند.
کد خبر: ۹۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳ 19 September 2015
میشل سالگادو؛ یکی از ارکان اصلی حضور ستاره های دنیا در ایران. او بود که فیگو، کارلوس و کلی ستاره را دور هم جمع کرد تا به کمک باشگاه هنرمندان آنها را به تهران بیاورد. سفری که شاید سال های سال بعد هم، تکرار نشود. بی شک یک روز از این بازی چیزهای زیادی نقل می شد، مثل سفر پله به تهران که هنوز تک تک خاطراتش برای فوتبال ایران، مهیج است.

در آینده، از این بازی داستان ها می سازند و مثل این روزها می گویند، چطور چنین ستاره های بزرگی به ایران آمدند. سالگادو در این اتفاق نقش مهمی داشت و اتفاق دیروز با ناتان قبادی مسئول برگزاری مسابقه در مادرید دیدار داشت، قبادی که به اسپانیا سفر کرده تا با تعدادی از ستاره های آن مسابقه دیدار کند.

هدف او از این سفر، اهدای «تمبر» یادبود ستاره ها، تشکر و تقدیر از آنها و همینطور گردآوری کامل پیراهن های بازی با امضا ستاره ها برای مراسم خیریه بیماران ms است. در این دیدار سالگادو بار دیگر با هیجان زیادی از سفر به ایران گفت و از حسی که در آن دو روز داشت.

البته میشل 48 ساعت سخت را پشت سر گذاشت. او در این دو روز فقط چند ساعت خوابید اما حالا که به این سفر فکر می کند لبخند می زند و می گوید: «عالی بود. خب وقتی وارد زمین شدم، هیجان بازی در لیگ قهرمانان اروپا را داشتم چون واقعا تماشاگران ایرانی بازی را جذاب کرده بودند.

این حس را همه بچه های تیم داشته اند و درباره اش حرف می زدند. اینکه تماشاچیان چقدر حرفه ای هستند. واقعا برایم جالب بود. از لحظه ای که وارد زمین شدیم تا پایان بازی، ما را همراهی کردند. صدای تشویق هایشان مدام شنیده می شد. این جذاب ترین لحظه سفرمان بود. به نظر من فوتبال را تماشاگران زیبا می کنند. فقط اگر ورزشگاه پر می شد، قطعا با خاطرات بهتری از ایران می رفتیم.» 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار