مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد:
مدیرکل آموزش و پرورش یزد عنوان کرد: 200 هزار دانش آموز در 1600 واحد آموزشی یزد سال تحصیلی را شروع می‌کنند.
کد خبر: ۹۷۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷ 19 September 2015

به گزارش تابناک یزد،احمد شیرزاد در همایش مدیران مدارس استان یزد با بیان اینکه تداوم صدرنشینی دانش‌آموزان یزدی در کنکور سراسری نشانه همت و احساس مسئولیت فرهنگیان استان یزد است، اظهار داشت: توسعه فرهنگ قرآنی و اهتمام به تربیت بدنی به منظور ارتقای روحیه معنوی و سلامت جسمی دانش‌آموزان در دستور کار اداره کل آموزش و پرورش یزد است.

مدیرکل آموزش و پرورش یزد با اشاره به وجود 14 هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش یزد گفت: از مهرماه امسال 200 هزار دانش‌آموز یزدی در مقاطع مختلف تحصیلی در 1600 واحد آموزشی استان مشغول به تحصیل می‌شوند.

شیرزاد کسب 5 رتبه تک رقمی کنکور سراسری، کسب 29 رتبه کشوری در مسابقات فرهنگی و هنر، کسب رتبه‌های برتر در فعالیت‌های قرآنی و نماز و کسب رتبه 2 شورای آموزش و پرورش کشور توسط استان یزد را از جمله دستاوردهای آموزش و پرورش استان یزد عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای پرشور و نشاط المپیاد ورزشی در 362 مدرسه استان یزد تصریح کرد: اجرای طرح ابتکاری دیابت در 100 مدرسه استان یزد و آموزش بیش از 50 هزار نفر از دانش‌آموزان استان یزد، با آسیب‌ها و ضررهای دیابت را از دیگر اقدامات انجام شده آموزش و پرورش استان یزد در سال گذشته دانست.

به گزارش برنا،مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد کسب رتبه اول کشوری، باسوادی توسط استان یزد را از جمله اقدامات شاخص در این اداره کل دانست و بیان کرد: فراهم نمودن ساز و کارهای مناسب در استان به منظور بازسازی و مقاوم‌سازی در 40 درصد فضاهای آموزشی استان از دیگر اقدامات آموزش و پرورش یزد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار