فرماندار خمین گفت: این شهرستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد و به‌منظور کنترل کووید ۱۹ فعالیت سامانه ماسک از روز یکشنبه در ادارات و نهادهای دولتی زادگاه امام راحل کلید خورده است.
کد خبر: ۹۷۵۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵ 04 July 2021

به گزارش تابناک مرکزی ،احمد طهرانی افزود: فعالیت سامانه ماسک براساس مصوبه ستاد کرونا استان مرکزی است و از این به بعد خدمات‌دهی ادارات و دستگاه‌های اجرایی و عمومی خمین به مراجعه کنندگان فقط با داشتن ماسک انجام می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به شدت و سرعت انتقال بالای ویروس کرونا سویه دلتا و وضعیت قرمز خمین در فهرست وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، تمام واحدهای صنفی در سطح شهر باید با رعایت کامل موازین بهداشتی فعال باشند و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

فرماندار خمین تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، این واحدها مهر و موم و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

طهرانی گفت: تمامی نانوایان خمین موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک هستند و واحدهای متخلف به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ الی سه بامداد در خمین پابرجا است و ورود تمام خودروهای غیربومی به زادگاه امام راحل ممنوع اعلام شد.

فرماندار خمین با تاکید بر اینکه دورهمی و حضور در اماکن پرتردد کانون انتقال ویروس کرونا است، گفت: ورود به پارک‌ها و تفرج‌گاه‌های این شهرستان تا زمانی که شرایط کرونا قرمز است، ممنوع اعلام شده و نیاز است مردم برای جلوگیری از بحرانی شدن اوضاع همکاری لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار