کد خبر: ۹۷۵۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱ 04 July 2021

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان چرام با حضور نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و اعضای این کمیته در محل سالن شبکه بهداشت و در مان شهرستان چرام برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده شهرستان های چهار گانه در ابتدای جلسه گفت : متاسفانه بیماری کرونا نگذاشت به خوبی خدمت مردم عزیز باشم ولی در طول این یک سال گذشته لحظه ای برای دفاع از حق مردم کوتاه نیامدم و در تمامی وزارت خانه ها محرومیت های شهرستان کهگیلویه بزرگ را فریاد زدم.
سید محمد موحد ، افزود : در هر جایی که لازم بود تمام تلاش خود را انجام دادم تا اعتبارات خوبی جذب شود و البته در این حرکت مجموعه دولت همراه بودند.
موحد رشد بودجه استان و به تبع آن شهرستان های چهارگانه را بسیار خوب دانست و ادامه داد : ما به این مقدار هم راضی نیستم چون باید با محرومیت ها با تمام توان جنگید.
وی گفت : کارهای زیربنایی بسیار خوبی برای هر چهار شهرستان انجام شده است و انشاالله به زودی به مرحله اجرا در می آیند.
موحد افزود : برای نمونه اعتبار جذب شده بهداشت و درمان در سال گذشته سه برابر اعتبار مصوب بوده است.
موحد در مورد بیمارستان چرام گفت : متاسفانه این بیمارستان همزمان با بیمارستان باشت شروع بکار کرد ولی این پروژه به تازگی در حال حرکت است و در وزارت بهداشت و درمان در حال پیگیری این امر مهم هستیم.
نماینده مردم استان در مجلس ادامه داد : در مورد جذب اعتبارات مناطق محروم و ستاد اجرای فرمان امام نیز تلاش های خوبی شده است.
موحد در پایان گفت : مناقصه پروژه فسفات چرام برگزار و یکی از شرکت های بزرگ کشور برنده این مناقصه شده و انشا الله بزودی خبرهای خوبی از این مجموعه شنیده می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار