رئیس اتاق بازرگانی گرگان مطرح کرد
رئیس اتاق بازرگانی گرگان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون فعالان اقتصادی و بازرگانان گلستان ۳۳ میلیارد تومان به تجهیز بیمارستان ها و بخش درمان کمک کردند.
کد خبر: ۹۸۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴ 10 August 2021

به گزارش تابناک گلستان، علی محمد چوپانی بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: با آغاز اپیدمی کرونا، در همان روزهای نخست فعالان اقتصادی گلستان برای تهیه تجهیزات پزشکی ۱۶ میلیارد تومان هزینه کرده و این کمک ها تاکنون ادامه داشته و به ۳۳ میلیارد تومان رسیده است.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان ادامه داد: فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان سرمایه های اجتماعی استان بوده که در مقاطع حساس به کمک استان آمده اند.

وی با اشاره به افزایش قیمت ها در بازار بیان کرد: علیرغم افزایش خدمات و کالاها اما دولت در بحث قیمت گذاری محصولات زراعی با تدبیر عمل نکرده است.

چوپانی با اشاره به کم آبی گلستان، اضافه کرد: سه سال قبل برای برداشت آب دریا در بخش شرب و صنعت درخواست دادیم اما این خواسته هم اکنون مورد موافقت قرار گرفته این در حالی است که هزینه های اجرای این پروژه حداقل سه برابر شده است.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان تصریح کرد: برخی از مسئولان درک درستی از وضعیت موجود نداشتند و این مسئله باعث بروز هدررفت بیت المال می شود لذا باید متولیان این امر را بازخواست کرد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت خلیج گرگان، افزود: برای احیا این پهنه آبی مطالعات و هزینه های زیادی شده اما تاکنون نتیجه نداده است.

چوپانی بیان کرد: فعالان اقتصادی از دولت جدید حمایت کرده و انتظار حمایت هم دارند.

وی با اشاره به ضرورت ثبات اقتصادی گفت: باید نرخ تورم ثابت باشد زیرا تا زمانی که این دو شاخص حل نشود دسترسی به امکانات پیشرفته هم نخواهیم داشت.

چوپانی با بیان اینکه پدیده تورم ۵۰ درصدی با سودهای اوراق قرضه ۲۰ درصدی همخوانی ندارد، گفت: کل تسهیلات ما در استان گلستان به اندازه یک فردی است که حقوق نجومی دریافت کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار