نمایش کمدی«آز خادتی رجب» به نویسندگی و كارگردانی سید رضا مظلوم طنزپرداز باسابقه نیشابوری در پردیس سینما شهر فیروزه نیشابور لبخند را برای مردم نیشابور به ارمغان آورد.
کد خبر: ۹۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 22 September 2015
این نمایش طنز که همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از امشب ساعت ۲۰.۳۰ دقیقه در محل پردیس سینما شهر فیروزه نیشابور پذیرای عموم مردم نیشابور خواهد بود به نویسندگی و کارگردانی سید رضا مظلوم بر روی صحنه می رود.

مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور در این رابطه گفت: نمایش کمدی «آز خادتی رجب» از این جمله نمایش‌هایی است كه هم‌زمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس و اعیاد فرخنده قربان تا غدیر با لهجه شیرین نیشابوری در پردیس سینما شهر فیروزه نیشابور به روی صحنه می رود.

غلامرضا سلامتی با بیان اینکه هنرمندان خوش‌ذوق و با قریحه تاتر نیشابور با اجرای نمایش‌های مختلف با موضوعات متنوع باعث آشتی مردم با تاتر شده‌اند ادامه داد: در این نمایش بازیگران و عوامل نام‌آشنای تئاتر نیشابور از جمله علیرضا فرشید فر، مهدی نجفی، سید رضا مظلوم، مصطفی رضایی، سحر زعفرانیه، آتنا مهاجر و برادران قرایی به ایفای نقش پرداخته‌ و سهیل یزدان پناه، حجت زهدی، ابراهیم بلوکی، مصطفی دشتی به‌عنوان سایرعوامل در قالب گروه نمایشی کاکتوس با مدیریت حسین راد نژاد همراهی دارند.

وی افزود: رجب شخصیت اصلی و کمدین این نمایش از خانواده پولدار روستایی است که برای مداوا به شهر مراجعه می‌کند و حضور وی در شهر و داستان ازدواج او در قالب طنز روایت می شود.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Bahman
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
good
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار