سرپرست فرمانداری پاوه در گفتگو با تابناک:
سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه گفت: افراد بالای ۱۸ سال در این شهرستان علیه ویروس کرونا واکسینه می‌شوند.
کد خبر: ۹۹۱۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲ 05 September 2021

جلیل بالایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به واکسیناسیون علیه ویروس کرونا اظهار کرد: تمامی افراد بالای ۱۸ سال در شهرستان پاوه می‌توانند برای تزریق واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی افزود: ۲ تا سه نوع واکسن کرونا در هر یک از مراکز واکسیناسیون شهرستان پاوه وجود داشته که مراجعه‌کننده به انتخاب خود می‌تواند واکسن کرونا را دریافت کند.

سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه با بیان اینکه ۴۵ هزار نفر در این شهرستان بالای ۱۸ سال سن داشته و واجد شرایط تزریق واکسن کرونا هستند، تصریح کرد: ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر معادل حدود ۴۵ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در شهرستان پاوه حداقل دُز نخست واکسن کرونا را تزریق کردند.

به گفته بالایی با افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید سلیمانی تعداد این مراکز در شهر پاوه به ۲ مورد افزایش پیدا کرده و خانه‌های بهداشت در روستاها برای تزریق واکسن کرونا فعال است.

وی به آخرین وضعیت کرونایی شهرستان پاوه اشاره کرد و افزود: روزانه به صورت میانگین ۴۸ بیمار کرونایی در بیمارستان شهر پاوه بستری می‌شوند.

سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه با بیان اینکه ظرفیت تخت‌های بیمارستان شهر پاوه تاکنون تکمیل نشده است، تصریح کرد: ۷۵ تخت در بیمارستان این شهر وجود داشته و در صورت نیاز از ظرفیت ۳۰ تخت بیمارستان قدیمی استفاده می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار