۳ حادثه رانندگی در زنجان، ۱۴ نفر را راهی بیمارستان کرد

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: بر اثر ۳ حادثه رانندگی طی ۳ روز اخیر، ۱۴ نفر مصدوم و یک نفر نیز جان باخته است.
کد خبر: ۱۱۶۰۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴ 23 March 2024

به گزارش تابناک زنجان، داریوش تقی‌لو در رابطه با حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو، اظهار کرد: یک دستگاه پژو پارس امروز (۴ فروردین‌ماه) در سه‌راهی روستای سونتو ماهنشان واژگون شد.

وی از مصدومیت ۹ نفر بر اثر واژگونی پژو پارس خبر داد و افزود: تکنسین‌های اورژانس با ۲ کد آمبولانس ابراهیم‌آباد و دندی برای امدادرسانی به مصدومان محل حادثه اعزام شدند.

این مسئول با بیان اینکه ۷ مصدوم آقای ۳۰، ۵۷، ۳۲، ۳ پسر بچه ۴ ساله بودند، تصریح کرد: ۲ مصدوم نیز خانم ۲۷، ۱۹ ساله بودند که پس از دریافت خدمات درمانی پیش‌بیمارستانی به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شدند.

تقی‌لو در رابطه با تصادف ۲ دستگاه خودرو با یکدیگر، اظهار کرد: تصادف ۲ دستگاه خودرو در ساعت ۲۲:۰۰ (دوم فروردین‌ماه) در اتوبان زنجان قزوین کیلومتر ۱۲۰ حوالی ضیاء‌آباد نیز ۴ مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: این حادثه بین یک خودروی وانت نیسان و خودروی فوتی بر اتفاق افتاد که مصدومان توسط پایگاه‌های قروه و ریلی به بیمارستان الغدیر انتقال داده شدند.

این مسئول در رابطه با تصادف وانت نیسان و تریلی، تصریح کرد: در ساعت ۰۳:۰۰ بامداد (سوم فروردین‌ماه) یک دستگاه وانت نیسان با تریلی در محدوده پاسارگاد ابهر با یکدیگر برخورد کردند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان از مصدومیت یک نفر از ناحیه سر بر اثر تصادف مذکور خبر داد و خاطرنشان کرد: مصدوم توسط همکاران پایگاه ریلی به بیمارستان الغدیر ابهر انتقال داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار