آغاز رفع ۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های ماهنشان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ماهنشان از شروع عملیات خاکبرداری چهار نقطه حادثه‌خیز در محور روستایی تقی‌کندی - زنگین خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۰۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۴ 30 March 2024

به گزارش تابناک زنجان، محمد جعفری امروز (شنبه ۱۱ فروردین ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد اداره‌کل ماه‌نشان طی سال گذشته، اظهار کرد: در طول این مدت بهسازی و روکش آسفالت ۴۱ کیلومتر از محور‌های اصلی و روستایی شهرستان ماهنشان انجام و برنامه‌ریزی برای پروژه‌های جدید نیز برای سال ۱۴۰۳ صورت گرفته است.

وی ادامه داد: تنقیه و لایروبی ۲۳ دستگاه پل، ۲۲۰۰ تن لکه‌گیری و چاله‌پرکنی، تیغ‌زنی و تسطیح محور‌ها به طول ۲۸۰ کیلومتر و ۱۲۵ کیلومتر خط‌کشی، به عنوان بخشی دیگری از اقدامات ۱۲ ماهه در حوزه راهداری برشمرد.

جعفری عنوان کرد: خاک‌برداری چهار نقطه حادثه‌خیز، از محور تقی‌کندی - زنگین جهت افزایش دید، تعریض و شانه‌سازی مسیر با استفاده از ظرفیت معادن واقع در محور فوق، بخش دیگری از این اقدامات در آغاز سال جدید است که در مدت زمان ۲ هفته به پایان خواهد رسید.

این مسئول با اشاره به عملکرد این اداره در حوزه حمل و نقل، خاطرنشان کرد: شدیدترین پایش شبانه‌روزی در سال‌های اخیر، با همکاری پلیس‌راه دندی - زنجان در حوزه کنترل‌های مربوط به کامیون‌های معادن طی ۱۸ ماه اخیر صورت گرفت و متخلفان به کمیسیون‌های مربوطه معرفی شدند که این اقدامات منتهی به احیای قوانین بر زمین مانده حوزه معادن از سوی متولیان آن در سایر نهاد‌ها شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار