آماده حمایت از طرح‌های جوانان در نظام صنفی رایانه‌ای هستیم

هیأت رئیسه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان زنجان گفت: با دیدن شرکت‌های مطرح جهانی و فناوری‌هایی مانند هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و پردازش داده و بیگ دیتا‌ها به اهمیت فناوری اطلاعات بیشتر پی می‌بریم.
کد خبر: ۱۱۶۴۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴ 29 April 2024

به گزارش تابناک زنجان، سعید آقاخانی اظهار کرد: سازمان نظام صنفی یارانه‌ای استان زنجان با پنج دوره فعالیت، ۴۰۰ عضو شرکتی، فروشگاهی و حقیقی دارد.

وی ادامه داد: از این تعداد ۱۷۵ شرکتی داریم که در بخش‌های امنیت، ارتباطات، خدمات سخت‌افزاری، تولید نرم افزار، تولید محتوای آموزشی و اینترنت اشیا، مانیتورینگ و دیگر فعالیت‌های مرتبط ارائه خدمات می‌کنند.

او تشریح کرد: درصد قابل توجهی از شرکت‌های فعال عضو سازمان دانش بنیان هستند و تمایل به جذب و یا ترغیب شرکت‌ها به سمت دانش بنیان شدن در بخش‌های تخصصی‌شان را داریم و همچنین اگر شرکت‌های فعال در این حوزه طرح و زمینه مناسبی داشته باشند، آماده هستیم در نظام صنفی از طرح‌ها حمایت کنیم.

آقاخانی خاطرنشان کرد: مجوز فعالیت‌های حقوقی و حقیقی، تشکیل شورا و رسیدگی به شکایت‌ها، نرخ‌گذاری خدمات به صورت تخصصی و آموزش در حوزه‌های مختلف بنابر درخواست، صدور بیمه‌نامه تکمیلی بخشی از فعالیت‌های این نظام صنفی است و در این راستا کیمسیون مختلفی داریم که کمیسیون نرم افرازمان جزو حوزه‌های مطرح در کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار