رئیس‌ جمهور شهید برنامه‌ها را تبدیل به کارنامه کرد

امام جمعه شهرستان طارم گفت: رئیس جمهور شهید، خستگی را خسته کرد و فکر و تلاش‌شان خدمت به مردم بود. او یک نیرو و مسؤول جهادی و شبانه‌روزی بود.
کد خبر: ۱۱۶۸۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳ 26 May 2024

به گزارش تابناک زنجان، حجت‌الاسلام مهدی منصوری با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی و هیأت همراهش، اظهار کرد: یکی از دلایلی که باعث شد آیت‌الله رئیسی محبوب قلب‌ها شود، اخلاص، جهادی بودن و خستگی‌ناپذیر بودنش بود، زیرا برنامه‌ها را تبدیل به کارنامه می‌کرد و حرف و شعار را در میدان و عمل نشان می‌داد.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی حتی در روز‌های جمعه نیز به سفر استانی می‌رفت و در مدت ۳۳ ماه حدود ۴۷ سفر استانی انجام داد و به فکر حل مشکلات مردم بود، افزود: آیت‌الله رئیسی زیرساخت‌ها را درست کرد و مردم در چند سال آینده نتایج آن را احساس خواهند کرد. در داخل کشور بیش از ۶۰۰۰ کارخانه تعطیل و نیمه‌تعطیل را احیا کرد و چند هزار کارگر به کار برگشتند، او به دنبال حاشیه نبود و هدفش خدمت به مردم بود.

او با بیان اینکه مردم بصیر و هوشیارند در انتخابات پیش رو نیز باید کسی را انتخاب کنند که ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد، اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در سیاست خارجه اقتدار، قدرت، عزت و عظمت ایران را در دنیا ثابت کرد و پرچم ایران را به اهتزاز درآورد، عضو شدن در سازمان شانگ‌های و بریکس کار آسانی نبود و در مراسم تشیع پیکرش، نمایندگان بیش از ۸۰ کشور برای تسلیت گفتن و ادای احترام به پیکر شهدای خدمت حضور یافتند و چند کشور نیز عزای عمومی اعلام کردند.

منصوری افزود: مردم بهترین قاضی هستند، دیدیم کار جهادی یک مسؤول نتیجه داد و مردم با حضور میلیونی در مراسم تشییع نشان دادند که قدردان یک مسؤول هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار