امام جمعه شهرستان طارم گفت: رئیس جمهور شهید، خستگی را خسته کرد و فکر و تلاش‌شان خدمت به مردم بود. او یک نیرو و مسؤول جهادی و شبانه‌روزی بود.
کد خبر: ۱۱۶۸۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳ 26 May 2024

به گزارش تابناک زنجان، حجت‌الاسلام مهدی منصوری با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی و هیأت همراهش، اظهار کرد: یکی از دلایلی که باعث شد آیت‌الله رئیسی محبوب قلب‌ها شود، اخلاص، جهادی بودن و خستگی‌ناپذیر بودنش بود، زیرا برنامه‌ها را تبدیل به کارنامه می‌کرد و حرف و شعار را در میدان و عمل نشان می‌داد.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی حتی در روز‌های جمعه نیز به سفر استانی می‌رفت و در مدت ۳۳ ماه حدود ۴۷ سفر استانی انجام داد و به فکر حل مشکلات مردم بود، افزود: آیت‌الله رئیسی زیرساخت‌ها را درست کرد و مردم در چند سال آینده نتایج آن را احساس خواهند کرد. در داخل کشور بیش از ۶۰۰۰ کارخانه تعطیل و نیمه‌تعطیل را احیا کرد و چند هزار کارگر به کار برگشتند، او به دنبال حاشیه نبود و هدفش خدمت به مردم بود.

او با بیان اینکه مردم بصیر و هوشیارند در انتخابات پیش رو نیز باید کسی را انتخاب کنند که ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد، اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در سیاست خارجه اقتدار، قدرت، عزت و عظمت ایران را در دنیا ثابت کرد و پرچم ایران را به اهتزاز درآورد، عضو شدن در سازمان شانگ‌های و بریکس کار آسانی نبود و در مراسم تشیع پیکرش، نمایندگان بیش از ۸۰ کشور برای تسلیت گفتن و ادای احترام به پیکر شهدای خدمت حضور یافتند و چند کشور نیز عزای عمومی اعلام کردند.

منصوری افزود: مردم بهترین قاضی هستند، دیدیم کار جهادی یک مسؤول نتیجه داد و مردم با حضور میلیونی در مراسم تشییع نشان دادند که قدردان یک مسؤول هستند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار