مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کمک هزینه اجاره بها و تسهیلات ودیعه مسکن به هزار و ۳۶۶ خانوار تحت حمایت کمیته امداد در زنجان پرداخت شد.
کد خبر: ۱۰۰۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴ 10 November 2021

 

هدایت صفری گفت: حدود یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در قالب کمک هزینه اجاره بها و تسهیلات ودیعه مسکن به هزار و ۳۶۶ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان در نیمه اول امسال پرداخت شد.

وی اظهار کرد: این میزان کمک هزینه در قالب تسهیلات و به صورت بلاعوض با هدف کاهش نگرانی‌های مددجویان در زمینه ودیعه و اجاره‌بها مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تاکید بر اینکه تامین هزینه ودیعه و اجاره بهای مسکن مددجویان، یکی از اولویت‌های کاری این نهاد برای ایجاد آرامش در کانون گرم خانوارهای مددجویان است، اظهار داشت: با مشارکت خَیران نیک اندیش استان و با ارائه بسته‌های حمایتی این نهاد، همواره تعدادی از مددجویان فاقد مسکن صاحب خانه شده و یکی از دغدغه‌های اصلی آن‌ها و کمیته امداد در این زمینه، برطرف می‌شود.

صفری با بیان اینکه این نهاد همواره در تلاش برای ایجاد یک الگوی مناسب در حوزه تامین مسکن مددجویان است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری آحاد جامعه، نیکوکاران، خیران مسکن ساز و سایر سازمان‌ها و نهادهای خدمت رسان، گام‌های اساسی در کاهش بخشی از مشکلات حوزه مسکن نیازمندان، برداریم.

وی با قدردانی از مشارکت خیران و نیکوکاران با برنامه‌های این نهاد تصریح کرد: خیران نیک اندیش و آحاد مردم استان می‌توانند با شماره گیری تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶ در برنامه‌های این نهاد مشارکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار