مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان گفت: بیش از 3 ماه از آغاز به کار شوراهای اسلامی ششم شهر و روستا می‌گذرد، اما در شهر زنجان هنوز مساله انتخاب شهردار به نتیجه خاصی نرسیده و شهر معطل مانده است.
کد خبر: ۱۰۰۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶ 14 November 2021

علیرضا جراحی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بیش از 3 ماه از آغاز به کار شوراهای اسلامی ششم شهر و روستا می‌گذرد، اما در شهر زنجان هنوز مساله انتخاب شهردار به نتیجه خاصی نرسیده و شهر معطل مانده است.

جراحی افزود: اگر چه اقدام شورای اسلامی شهر در اعلام فراخوان برای انتصاب شهردار و در ادامه بررسی برنامه نامزدهای شهرداری اقدامی مثبت بود؛ اما پافشاری شورا بر گزینه خود که از سوی مراجع ذی‌صلاح فاقد صلاحیت تشخیص داده شد، قابل قبول نیست.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان با بیان اینکه شهر زنجان مشکلات بسیاری دارد و پیشبرد فعالیت‌های شهر و همچنین برنامه‌ریزی بلندمدت برای انجام اقدامات و اصلاحات اساسی در شهر با وجود سرپرست امکان پذیر نیست، ادامه داد: لازم است تا اعضای شورای اسلامی شهر زنجان، تعلل را کنار گذاشته و تکلیف شهر را مشخص کنند.

وی با بیان اینکه آنچه از اعضای فعلی شورای شهر زنجان که همگی با پرچم انقلابی‌گری روی کار آمده‌اند انتظار می‌رود، تدبیر در تصمیم و پرهیز از رفتارهای جناحی است، تصریح کرد: چرا که آفت اصلی شوراهای شهر و روستا همواره سیاسی کاری اعضا بوده است و ضرر این رفتار نیز بی‌شک به مردم خواهد رسید.

جراحی با تاکید کرد: شورا، قدر اعتماد مردم را بداند و با تسریع در روند انتخاب شهردار، برنامه‌های خود که دلیل رای آوری اعضا بود را هر چه سریعتر پیاده کند و مطمئن باشد که تعلل در چنین امر مهمی آسیب جدی به شهر وارد خواهد ساخت و مسئولیت این آسیب نیز تنها و تنها بر گرده شورا خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار