در مراسمی با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، روح‌الله جعفری بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ایجرود معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۱۴۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲ 06 December 2021

 

به گزارش تابناک زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان ایجرود، با تأکید بر لزوم پای کار بودن تمامی مسئولان گفت: مسئولان باید خدمت به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و برای خدمت رسانی به مردم پای کار باشند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به محدودیت‌ها و مسائل موجود در شهرستان ایجرود اظهار داشت: با وجود اقدامات انجام شده، هنوز این شهرستان به عنوان یکی از مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان زنجان به‌شمار می‌آید که مسئولان باید با برنامه‌ریزی دقیق در راس توسعه روز افزون آن حرکت کنند.

وی همچنین با اشاره به شرایط و برنامه‌های جدید توسعه کشور خاطرنشان کرد: توجه به دو حوزه اقتصاد و سرمایه‌گذاری به منظور توسعه مناطق محروم از اولویت‌های دولت سیزدهم می‌باشد.

در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌های باب‌اله فتحی در دوران تصدی فرمانداری ایجرود، روح‌الله جعفری به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار