طی حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر جلال بازرگان به‌ عنوان سرپرست دانشگاه زنجان منصوب شد.
کد خبر: ۱۰۱۵۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷ 13 December 2021

به گزارش تابناک زنجان، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خطاب به سرپرست جدید دانشگاه‌ زنجان آورده است: انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه را جهت تحقق سیاست ها و برنامه های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کارتیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» بکار گیرید.

دکتر جلال بازرگان (زاده زنجان _ ۱۳۴۵)، عضو هیات علمی با مرتبه دانشیاری گروه مهندسی عمران دانشگاه زنجان است که کارشناسی خود را در رشته مهندسی عمران آب و کارشناسی ارشد و دکتری سازه‌های هیدرولیکی در هر سه مقطع از دانشگاه صنعتی امیرکبیر اخذ کرده است.

وی همچنین مسوول بسیج اساتید دانشگاه زنجان و کانون دانشگاهیان ایران اسلامی بود. از سوابق اجرایی وی می توان به معاونت آموزشی دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان، نماینده وزیر علوم در هیأت نظارت بر فعالیت‌های تشکل‌های دانشگاهی دولت نهم و دهم دانشگاه زنجان، عضو هیأت انتظامی اعضای هیأت علمی و عضو کمیسیون تخصصی دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان اشاره کرد.

دکتر بازرگان ضمن تدریس از سال ۱۳۷۴، راهنمایی ۵۲ پایان‎‌نامه دانشجوی کارشناسی ارشد و هفت رساله دکتری و نیز چهار طرح پژوهشی با تألیف ۱۱۶ مقاله در مجلات پژوهشی و کنفرانس‌های داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد.

پیش از این دکتر محسن نجفیان ریاست دانشگاه زنجان را برعهده داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار