رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با توجه به اینکه در آستانه نوروز قرار داریم، باید شهر زنجان گردگیری شود.
کد خبر: ۱۰۲۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳ 16 February 2022

به گزارش تابناک زنجان، منصور مرادلو در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: حفظ استقلال و حضور همیشه در صحنه مردم از جمله دستاوردهای مهم انقلاب بوده که ضربه‌ای بزرگ به منافع دشمنان وارد کرده است.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم از نظام هستند، اضافه کرد: همه باید هوشیار باشیم و با حضور پر رنگ در تمام صحنه‌ها، زمینه یاس و ناامیدی دشمنان و خنثی شدن توطئه‌های آنان را فراهم کنیم.
مرادلو عامل سقوط نظام شاهنشاهی را وحدت و یکدلی مردم دانست و گفت:در چهل سال گذشته به واسطه انقلاب اسلامی خدمات بسیار خوبی صورت گرفته است.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان تاکید کرد: باید قدردان تلاش مسوولان و دستگاه‌های مختلف بود، ضمن اینکه مسوولان نیز باید قدر مردم وفادار را دانسته و برای رفع مشکلات آنان تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه شهر نیاز به گردگیری و شست‌وشو دارد و این درخواست شهروندان است، گفت: شهر نیاز به نظافت دارد و امیدواریم شهر از فردا گردگیری شود چون چیزی تا عید باقی نمانده است.
مرادلو با تقدیر از شهرداری و سازمان فرهنگی به خاطر برنامه‌های اجرا شده گفت: البته مشارکت شهروندان نیز بسیار خوب بوده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه جلسه گفت: یکی از موارد مورد بحث واگذاری 10 واحد سی‌ان‌جی به بخش خصوصی است که بعد از بیان نظرات مقرر شد موارد در کمیسیون عمران بار دیگر مورد بررسی قرار گرفته و ابهامات برطرف شود.

حسین حمزلو‌پاک در ادامه به موضوع واگذاری بخشی از امور آرامستان‌ زنجان به بخش خصوصی نیز اشاره کرد و یادآور شد: البته در حال حاضر نیز برخی کارها به بخش خصوصی واگذار شده است ولی امسال مقرر شده است پیمانکار جدید وارد کار شود که مواردی همچون کفن و دفن و نگهداری را بر عهده بگیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر موضوعاتی از سوی پیمانکار انجام می‌شود که مورد قبول نیست از جمله ساعات کار که باعث بروز نارضایتی‌هایی شده است. باید موارد مورد بحث نیز بار دیگر مطرح و موارد مورد اختلاف برطرف شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه شورای شهر از سرمایه‌گذاری در بخش آرامستان نیز استقبال می‌کند، افزود: با این کار می‌توانیم به‌دنبال ایجاد قبور خانوادگی و کارهایی از این دست باشیم که البته این وضعیت برای آینده خواهد بود.

حمزلو پاک در رابطه به فعالیت بازار روز نیز گفت: همانطور که همه صنوف در حال فعالیت هستند بازار روز نیز بار دیگر دایر شد و البته تاکید ما بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یان محل است و انتظار داریم کسانی که در آنجا فعال هستند و همچنین خریداران همه به نکات اعلام شده توجه کنند تا بار دیگر شاهد تعطیلی این محل نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار