نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان اصفهان با صدور پیامی از حضور مردم همیشه در صحنه استان اصفهان در راهپیمایی بیست و دوم بهمن قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۰۹۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶ 12 February 2023

آیت الله طباطبایی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با صدور پیامی ضمن تشکر و قدردانی مردم همیشه در صحنه استان اصفهان برای حضور حماسه ساز و بی بدیل در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، بر حضور پرشور و موثر ملت ایران در حمایت از ولایت فقیه و‌نظام تاکید کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم
با صلوات بر نبی مکرم اسلام و خاندان پاک و مطهر ایشان؛ شکر و سپاس بی حد خداوند متعال را که در جشن چهل و‌چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در گام دوم انقلاب و به پاس احترام به روح متعالی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مردم همیشه در صحنه استان اصفهان، بار دیگر با حضور مقتدرانه و وحدت آفرین، شگفتی دیگری خلق کرده و دنیا را مبهوت پایداری، استواری، بصیرت و هوشمندی خود ساختند و باعث خشم و یاس دشمنان داخلی و‌خارجی ایادی آن‌ها شدند.

براساس گزارش‌های واصله از سر تا سر استان و همچنین مشاهده عینی حماسه حضور مردم اصفهان در میدان امام (ره)، ملت مسلمان و آزادی خواه ایران و اصفهان با لبیک به مراد و مقتدای خود، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اتحاد، انسجام، وحدت و همدلی خویش را به‌نمایش گذاشته و راهبرد دشمن مبنی بر ایجاد تفرقه در بین ملت ایران را خنثی کردند.
این حضور پرشور و اعجاب انگیز مردم فهیم و سرافراز ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم و سراسری یوم الله ۲۲ بهمن، بار دیگر رویای شومی که آمریکا و هم‌پیمانانش در ماه‌های اخیر با راه‌اندازی یک جنگ عظیم و پیچیده ترکیبی که با انواع ابزار‌ها و روش‌های مختلف به وسیله امپریالیسم رسانه‌ای مکار و کاذب خود علیه انقلاب اسلامی طراحی کرده بودند به خواب آشفته آن‌ها تبدیل کرد و بذر یاس و ناامیدی را در دل کفار و مستکبرین کاشت.
بدین وسیله از آحاد مردم فهیم، زمان‌شناس و ولایتمدار استان که با شور و شکوه بیشتر از سال‌های گذشته حماسه آفریدند تشکر کرده و از تمامی عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران مردمی برگزاری مراسم یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی می‌نمائیم و بار دیگر براین امر تاکید می‌نمایم که خدمت صادقانه و‌خالصانه مسئولان بهترین پاسخ به همراهی و‌همگامی مردم در صحنه‌های حساس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار