مدیرکل میراث فرهنگی گیلان اعلام کرد
مدیرکل میراث فرهنگی گیلان، از شناسایی ۳۰۰ فرصت گردشگری طبیعی و میراثی در استان گیلان خبر داد و اضافه کرد: ۶۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه گردشگری گیلان در دست اجراست.
کد خبر: ۱۱۱۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱ 04 July 2023

سرمایه گذاری ۶۰۰۰ میلیارد تومانی در حوزه گردشگری گیلانسرمایه گذاری ۶۰۰۰ میلیارد تومانی در حوزه گردشگری گیلان

ولی جهانی در گفت وگو با خبرنگارتابناک گیلان با اشاره به برگزاری همایش و نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری کشور در تابستان امسال، اظهار کرد: این همایش با مشارکت دو وزارتخانه کشور و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در تهران برگزار می شود.

وی از برگزاری جلسه هماهنگی همایش مذکور در گیلان به ریاست معاون اقتصادی استاندار خبر داد و تصریح کرد: حضور استان گیلان در این همایش و ایجاد زمینه مناسب برای نمایش فرصت‌های ویژه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری با مشارکت کلیه فرمانداران و شهرداران و سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به شناسایی ۶۰ فرصت سرمایه گذاری استان جهت ارائه در همایش مذکور، گفت: مجوزهای بی نام برای سرمایه گذاران صادر شده است.

جهانی با بیان اینکه به کمک فرمانداران کلیه استعلامات لازم جهت آغاز سرمایه گذاری اخذ شده است، متذکر شد: این استعلامات از دستگاه ها اخذ شده و سرمایه گذاران با فراغ بال می توانند فعالیت خود را آغاز کنند و نیازی به مراجعه به دستگاه ها ندارند.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به راه اندازی کارگروه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، بیان کرد: دبیری این کارگروه بر عهده اداره کل میراث فرهنگی استان بوده و ۱۷ فرماندار در آن عضویت دارند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار