جمع‌آوری آثار صنایع‌دستی برای دریافت مهر اصالت در استان زنجان آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۱۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵ 03 August 2023

به گزارش تابناک زنجان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی استان زنجان گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد مهم می‌توانند تصویر و فیلم ۲ نمونه از آثار پیشنهادی خود را برای شرکت در این داوری به معاونت صنایع‌دستی استان ارسال کنند. جمع‌آوری آثار صنایع‌دستی زنجانی‌ها برای دریافت مهر اصالت

موسوی خواستار ارسال آثار بر اساس رعایت تمامی مقررات ثبت نامی شد و افزود: برای راهنمایی هر چه بیشتر شرکت‌کنندگان، بخش ویژه‌ای در سایت اداره کل به هفتمین دوره داوری مهر اصالت به آدرس zanjan.mcth.ir اختصاص یافته و نمونه برگه‌های ارسال آثار و شرایط کامل شرکت در این رویداد اعلام‌شده است.

وی بابیان اینکه رویداد مهر اصالت هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود، گفت: شاخص‌های اصلی ارزیابی در این داوری، اصالت اثر، مرغوبیت، نوآوری و بازاریابی است و سازگاری با محیط زیست و مسوولیت حقوق اجتماعی ازجمله پیش‌شرط‌های ارسال آثار است.

معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی استان زنجان افزود: هنرمندان متقاضی شرکت در این رویداد، در صورت هرگونه پرسش در خصوص روند ثبت‌نام و ... می‌توانند با شماره ۰۲۴۳۳۰۳۳۴۰۶ و ۰۲۴۳۳۰۳۳۳۲۵ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار