تصادف شاخ به شاخ وانت پیکان با کامیونت در جاده ابهر _ قیدار منجر به فوت راننده وانت شد.
کد خبر: ۱۱۱۸۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳ 05 August 2023

به گزارش تابناک زنجان به نقل از ایسنا، محور ارتباطی قیدار به ابهر به عنوان یکی از جاده‌های پر تردد استان زنجان محسوب می‌شود که روزانه حجم بالایی تردد خودرو در این محور انجام می‌شود.

این راه ارتباطی به دلیل وجود مشکلات و نقایص فنی همواره به عنوان مرگ‌بارترین جاده استان زنجان اعلام می‌شود که موجب داغدار شدن بسیاری از هموطنان می‌شود و تسریع در روند رسیدگی به مشکلات این جاده به یکی از مهم‌ترین مطالبه‌های اصلی مردم این دو شهرستان تبدیل شده است.

راه ارتباطی ابهر به قیدار به عنوان یک جاده شریانی برای زنجانی‌ها تعریف شده و این راه ارتباطی که طول آن بیش از ۷۰ کیلومتر است از جاده‌هایی است که از وجود نواقصی مانند کم عرض بودن و نداشتن شانه خاکی در برخی تقاط رنج می‌برد که همین موضوع سبب تصادف‌های بی‌شمار که اغلب با فوتی نیز همراه است می‌شود.

مسیر ۶۰ کیلومتری جاده قیدار - ابهر، مراکز شهرستان‌های خدابنده و ابهر را به هم متصل کرده است و از آنجایی که خدابنده پهناورترین شهرستان شمال‌غرب کشور و ابهر نیز پرجمعیت‌ترین شهرستان استان است، تعریض این جاده و رفع نقاط حادثه‌خیز آن می‌تواند نقش بسیار موثری در ارتباطات این دو شهرستان و از همه مهم‌تر حفظ جان ترددکنندگان داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار