استاندار خوزستان با بیان این که سربازان امروز ما که در این صحنه رژه می‌روند، سربازان منتظر امام زمان هستن، گفت: این سربازان با یاری خدا جهان را از لوث وجود شیاطین و مستکبرین پاک خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷ 22 September 2023

به مناسبت ۳۱ شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس، رژه حماسی و نمایش اقتدار نیروهای مسلح خوزستان با حضور جمعی از مسئولان استان در اهواز آغاز شد.

در این مراسم یگان‌های موتوری و خورویی پیاده نظام نیروهای مسلح از مقابل جایگاه ویژه با سبک‌های مختلف کلاسیک و حماسی رژه رفتند.

همچنین در این آیین نظامی، گروه‌های نمونه رزمی و پرچم، یگان‌های بسیج و گردان‌های مختلف سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و یگان های موتوری و خودرویی از مقابل جایگاه عبور کرده و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

در این مراسم حسینی محراب استاندار خوزستان و جمعی از فرماندهان ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور داشتند.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در این آیین اظهار کرد: سربازان امروز ما که در این صحنه رژه می‌روند، سربازان منتظر امام زمان هستند که با یاری خدا جهان را از لوث وجود شیاطین و مستکبرین پاک خواهند کرد.

حسینی محراب عنوان کرد: این مانورها باید ختم به فرار آمریکا از منطقه شوند و این مناطق در اختیار رزمندگان جان بر کف اسلام قرار گیرند؛ همانطوری که همه دنیا می خواست جبهه مقاومت را به شکست برساند اما با حضور مردم، بسیجیان، ارتش، سپاه و مدافعان حرم قهرمان در کسوت‌های نیروهای پنجگانه سپاه و نیروهای سه گانه ارتش این قدرت را برای انقلاب اسلامی به ارمغان آوردند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی به توان نظامی بالایی رسیده که شاهد هستیم سایر کشورها درخواست خرید پهباد از ایران را دارند؛ درود بر مردم و رزمندگان اسلام به همه شما خسته نباشید می‌گوییم.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار