معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور با بیان اینکه در ایام‌ تعطیلات در اوج سفرمسافران و گردشگران کمترین نارضایتی را از استان زنجان دارند، گفت: در صورت تحقق ما آمادگی این را داریم که رویدادهای این استان را در فهرست رویداد‌های بین‌المللی ثبت کنیم.
کد خبر: ۱۱۲۹۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲ 30 September 2023

به گزارش تابناک زنجان، علی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور شامگاه جمعه در مراسم افتتاحیه شانزدهمین جشنواره ملی آش ایرانی و هفدهمین نمایشگاه صنایع دستی با اشاره به اینکه در طول یک سال اخیر شاهد دو رویداد مختلف در زنجان بودم، اظهار کرد: ریشه و جوهره هر دو رویداد مهمان‌نوازی و مهربانی مردم استان زنجان است.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور با بیان اینکه ساید استان زنجان را در صدر استان‌هایی که برگزار کننده رویداد‌های مختلف در کشور هستند نام ببریم، تصریح کرد: همه رویداد‌های مختلف محقق نمی‌شود، مگر زمانی که مردم شهر و مردم این استان علاقمند به آمدن مهمان باشند.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور با بیان اینکه در ایام تعطیلات در اوج سفرمسافران و گردشگران کمترین نارضایتی را از استان زنجان دارند، افزود: در حوزه گردشگری در استان زنجان اقدامات خوبی انجام شده است و این نشان از همدلی و هم افزایی مسوولان استان است.

شالبافیان با اشاره به پروژه سبزه‌میدان گفت: با تکمیل محور سبزه‌میدان، امیدواریم تاسیسات اقداماتی که کنار آن اضافه می‌شود این محل کاملا به یک محور گردشگری با استاندارد‌های بین‌المللی تبدیل خواهد شد.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور با اشاره به اینکه همچنین استان زنجان شخصیت‌های برجسته فرهنگی و علمی زیادی دارد که می‌توان برای هر کدام از آن‌ها یک رویداد برگزار کرد، افزود: آن چیزی که باید تلاش بیشتری صورت بگیرد معرفی هر چه بهتر و بیشتر جاذبه‌ها و فراهم آرودن برخی زیرساخت‌هاست.

وی ادامه داد: در صورت تحقق ما آمادگی این را داریم که رویداد‌های زنجان را در فهرست رویداد‌های بین‌المللی ثبت کنیم.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار