شانزدهمین جشنواره ملی آش ایرانی و هفدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی با حضور معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در زنجان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۲۹۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳ 30 September 2023

به گزارش تابناک زنجان، سید سعید صفوی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان شامگاه جمعه در مراسم افتتاحیه شانزدهمین جشنواره ملی آش ایرانی و هفدهمین نمایشگاه صنایع دستی که با حضور معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی انجام شد، اظهار کرد: امروز کلکسیونی از زیبایی‌ها و هنرمندی زنان و مردان ایرانی را در این دو رویداد شاهد هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته ۲۳ میلیارد تومان مجموع تسهیلات این اداره‌کل بود، افزود: امسال فقط از تسهیلات ۱۴۰۰، ۹۲ میلیارد تومان طی یک و نیم ماه جذب شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از تسهیلات اختصاص یافته را برای پروژه‌های گردشگری هزینه شده است، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با همه ظرفیت‌های موجود زنجان را به عنوان شهر جشنواره‌ها معرفی کنیم.

در ادامه این مراسم علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان با بیان اینکه این استان همیشه نشان داده که در برگزاری رویداد‌ها موقعیت شناس و زمان شناس است، اظهار داشت: در ماه ربیع برنامه‌های شاد و متنوعی برگزار خواهد شد.

شهردار زنجان با بیان اینکه جشن روز میلاد پیامبر اکرم (ص) در سبزه‌میدان برگزار می‌شود، گفت: امیدواریم حمایت شهروندان از ما در خانه ملت ادامه‌دار باشد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار